Blomsterfluen Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Sist jeg dysjet så hadde jeg ikke shampo på dysjhullen. Men da jeg dysjet i dag stod den halvtomme shampoflaska der igjen. Sist gang jeg dysjet da ikke shampoflaska stod der, stod dr greve underlivssåpen den samme plassen som den stod i dag. Ingen pleier å rote med dysjesakene mine i leiligheten. Kan det hele dysjesenarioet da shampoen ikke var der bare ha vært en ekstrem santfølende drøm? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Skrevet 16. mars 2016 8 minutter siden, Bokormen123 skrev: Dusje skrives med "u" - ikke "y" Ok. Samma det. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Skrevet 17. mars 2016 Er det noen her som kan svare, uten å bry seg om skrivefeilene mine? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 7 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Er det noen her som kan svare, uten å bry seg om skrivefeilene mine? Kanskje du overså sjampooen. Anonymkode: c2470...850 0 Siter
laban Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Er det noen som vasker eller rydder badet for deg? I så fall kan flasken ha blitt flyttet. Eller den kan ha falt ned og blitt satt tilbake senere. Dessuten er det ikke uvanlig at man overser ting som "alltid" er der, slik at de går i ett med omgivelsene - eller at helt hverdagslige ting ikke fester seg i hukommelsen. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle bli avhørt om hvorvidt jeg låste døra etter meg i morges, kan jeg ikke si noe annet enn at jeg alltid gjør det - jeg husker det jo ikke i den forstand. Men hvis det skjer noe mer uventet, f.eks. at naboens katt sitter på dørmatta og forsøker å komme inn til oss når jeg går, da husker jeg hendelsen. Alternativet du nevner, altså at du drømte at du ikke fant shampoen, kan selvsagt også ha hendt. Jeg har drømt mange ganger at jeg leter etter noe eller har glemt noe, men det er som regel langt mer alvorlige saker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.