Blomsterfluen Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Jeg føler at alle i hele den vide verden har hatt deja vu før, og at jeg er den eneste i hele verden som aldri har hatt deja vu. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 11 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg føler at alle i hele den vide verden har hatt deja vu før, og at jeg er den eneste i hele verden som aldri har hatt deja vu. Sikkert flere andre som ikke har hatt det og. 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 44 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg føler at alle i hele den vide verden har hatt deja vu før, og at jeg er den eneste i hele verden som aldri har hatt deja vu. Tviler jeg på. 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Helt sikkert andre som ikke har opplevd det. Jeg har opplevd det mange ganger, sønnen min også. Kan ikke huske at mannen min har sagt noe om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.