Gå til innhold

Når andre spør om en har det bra; hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Eller denne: "Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller"

Skrevet

"Kan'ke annet enn å klage". Da tror folk du fleiper samtidig som du slipper å lyve ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan en muligens si, vel.

Anonymkode: 21779...a2a

Madelenemie
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når andre spør om jeg har det bra, har ikke jeg lyst til å være ærlig og si at jeg ikke har det bra. Fordi jeg ikke vil belaste noen på den måten, eller syte. Så jeg sier alltid at jeg har det bra, selv om det er langt fra sannheten. Og jeg føler meg ikke vel med det heller, for da har jeg jo løyet. 

Hva svarer man? 

Anonymkode: 1ee3f...18d

Hei

Før svarte jeg , eller jeg prøvde tenke ut noe greit, å svare, men få hadde tid å høre på det,

Men for tiden, svarer jeg mer noe om at det på ulike områder går det ulikt.

stort sett har jeg det jo bra, men jeg strever og det tenker jeg på, på ulike områder.

Jeg syns ikke det da er så lett å si at alt er bra,

men jeg skal muligens til USA imorgen, og der er sjargongen sånn at man bare har det bra, men på spørsmål fra nordmenn er det større rom for å svare ærlig.

Jeg har en avstandsforelskelse, han er lik meg, men han liker ikke meg, jeg ville likt å bli venn med han.

Det er leit å like noe som ikke liker en:-( lengte etter noen som ikke ville møte en.-.(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...