Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove i natt fordi jeg ligger og tenker på alt shit jeg gjorde under mani.

Skrevet
5 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg får ikke sove i natt fordi jeg ligger og tenker på alt shit jeg gjorde under mani.

Du var manisk, du var alvorlig syk, - forsøk å tenk at du dermed hadde "dispensasjon". 

Skrevet

Er det vanlig å gjøre skikkelig bisarre, blamerende ting i psykose?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi troll har ingen dispensasjon. Det er forskjell på folk.

Anonymkode: 85ba9...75c

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Er det vanlig å gjøre skikkelig bisarre, blamerende ting i psykose?

Du er ikke den første som har gjort det AK, og så angret og skammet seg i hjel i ettertid. Ikke bruk energi på det, det er ikke verdt det. 

AnonymBruker
Skrevet

"I psykose"... hm... høres litt selvsikkert ut?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er frisk, akkurat som oss andre???

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"I psykose"... hm... høres litt selvsikkert ut?

Hva er selvsikkert med å vite att man har hatt psykose? Spessielt når man som trådstarter har en historie med det? Blir du sjalu på det?

Anonymkode: ecbc7...f96

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er selvsikkert med å vite att man har hatt psykose? Spessielt når man som trådstarter har en historie med det? Blir du sjalu på det?

Anonymkode: ecbc7...f96

Alle "vet" at de er syke... tror de mangler selvinnsikt og selvkritikk. De er selvforherligende som smykker seg med diagnosene, og bortforklarer alle feil ved seg selv med dem.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle "vet" at de er syke... tror de mangler selvinnsikt og selvkritikk. De er selvforherligende som smykker seg med diagnosene, og bortforklarer alle feil ved seg selv med dem.

Nytt hakk i plata?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, frosken said:

Nytt hakk i plata?

Nei, det er det jeg mener er fakta.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi troll har ingen dispensasjon. Det er forskjell på folk.

Troll må jobbe med seg selv.

Anonymkode: 5fd0e...b3c

Skrevet

Ligger troll våkne om natta fordi de er traumatisert av trollinga si?

stjernestøv
Skrevet

Har gjort mye rart jeg også. Når jeg var innlagt avtalte jeg å møte en midt på natta utenfor, spurte om de kunne låse opp. Fikk kjeft av en sykepleier dagen etter, han var skikkelig sint. Fyren jeg skulle møte var sex fiksert og jeg var helt med, sånn er jeg ikke til vanlig. Var også med en hjem mens jeg var innlagt, han var og sexfiksert og gjorde litt av hvert. Ble deprimert etter det. 

Skrevet

Jeg gikk halvnaken med hijab i gatene og angrep folk. For jeg visste tankene til fremmede og var rasende over hva de tenkte om meg.

en annen gang trodde jeg at jeg var del av et spill jeg måtte spille for ikke miste han jeg ga masse penger for sex.

det blir liksom ikke stort verre 

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg gikk halvnaken med hijab i gatene og angrep folk. For jeg visste tankene til fremmede og var rasende over hva de tenkte om meg.

en annen gang trodde jeg at jeg var del av et spill jeg måtte spille for ikke miste han jeg ga masse penger for sex.

det blir liksom ikke stort verre 

Nei det er mye rart man finner på. Jeg husker for mange år siden, da sov jeg ikke. Satt oppe om nettene og bare preiket sex med folk på nettet, menn selvfølgelig. Det var heller ikke helt meg, uff. Kunne ikke tenkt meg det nå, satt oppe helt til ungene skulle stå opp og jeg var ikke trøtt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...