AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Er det vanlig å skjelve slik at en rister skikkelig når en opplever en liten mulighet for at det skal skje igjen? Det kommer en skikkelig flashback opplevelse. Skjer det igjen så kreves det at jeg er oppegående og handlingskraftig. Men det er jeg ikke når jeg står og rister. Samtidig blir jeg totalt utslitt når det skal så lite til før reaksjonen kommer. Jeg vet at livet er usikkert og det må vi lære å leve med. Men dette klarer jeg ikke. Anonymkode: c7f33...bbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Kanskje du kan si litt om hvilket traume dette er? Tror det er viktig at du får snakket om det og bearbeidet det når det etter lang tid ikke har blitt bedre. Anonymkode: 27d7b...3a0 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å skjelve slik at en rister skikkelig når en opplever en liten mulighet for at det skal skje igjen? Det kommer en skikkelig flashback opplevelse. Skjer det igjen så kreves det at jeg er oppegående og handlingskraftig. Men det er jeg ikke når jeg står og rister. Samtidig blir jeg totalt utslitt når det skal så lite til før reaksjonen kommer. Jeg vet at livet er usikkert og det må vi lære å leve med. Men dette klarer jeg ikke. Anonymkode: c7f33...bbf Ok, så klarer du det ikke. Hva ønsker du å gjøre videre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 25 minutter siden, XbellaX skrev: Ok, så klarer du det ikke. Hva ønsker du å gjøre videre? Hva mener du med det? Jeg ønsker å fungere så jeg kan være til nytte ved et eventuelt nytt tilfelle, og ikke bli totalt utslått av angst. Anonymkode: c7f33...bbf 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Jeg ønsker å fungere så jeg kan være til nytte ved et eventuelt nytt tilfelle, og ikke bli totalt utslått av angst. Anonymkode: c7f33...bbf Du skrev at "dette klarer jeg ikke" og da lurte jeg egentlig på hva du har tenkt å gjøre videre, hva er alternativene dine, hva vil du gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Du skrev at "dette klarer jeg ikke" og da lurte jeg egentlig på hva du har tenkt å gjøre videre, hva er alternativene dine, hva vil du gjøre? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er derfor jeg tar det frem her. Anonymkode: c7f33...bbf 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er derfor jeg tar det frem her. Anonymkode: c7f33...bbf Da er jeg redd du må skrive mer utfyllende, det er helt umulig å gi deg gode svar når du skriver så diffust som du gjør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Da er jeg redd du må skrive mer utfyllende, det er helt umulig å gi deg gode svar når du skriver så diffust som du gjør. Jeg kan ikke skrive flere detaljer. Dette gjelder flere enn meg. Så hvis det ikke er mulig å gi råd på et mer generelt grunnlag får jeg bare prøve å lete mer selv. Anonymkode: c7f33...bbf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.