AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 15 minutter siden, XbellaX skrev: Da mener jo ikke DPS at du ikke er syk, slik du hevder over her men derimot at du ikke er behandlingstrengende. Dersom du og din fastlege opplever dette som feil så synes jeg dere skal klage. Ja, det er en trassig og barnslig reaksjon du viser og du straffer kun deg selv, men jeg har ikke problemer med å forstå at når man strever med livet så er den type avslag ganske vondt å oppleve. Har du vurdert spesialister med avtale? Prisen blir jo da uansett den samme. Kan du bli fulgt opp av din fastlege frem til noe løser seg for deg? Ja, fastlegen er flink. Og hun finner nok en løsning om jeg ønsker det. Anonymkode: 8b838...a2c 0 Siter
frosken Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har snakket litt om det. Det er mulig hun kommer til å klage hvis jeg ønsker det. Men jeg vet ikke om jeg ønsker det. Jeg har liksom fått den innstillingen (barnslige og umodne) at når de har sagt nei, så driter jeg i både dem og alt sammen. Slutter derfor på medisiner i en slags syk protest, så får ting gå som det går. Jeg er nok også fra før rimelig undermedisinert med altfor lave doser og kanskje skulle jeg også hatt andre typer medisiner enn de jeg har fått. Tror jeg får be fastlegen henvise meg til NHD, for han virker som at han har mye peil på bp- lidelser. Og visstnok er det ikke lang ventetid heller. Anonymkode: 8b838...a2c Jeg synes du skal be fastlegen klage. Det er dumt at du fikk avslag, for du er vel ganske sårbar i forhold til det du opplever som avvisning, er du ikke? Jeg synes ikke det er rart om det vekker sterke følelser at henvisningen ble avslått, men jeg kunne ønske at du heller lar fastlegen klage enn å ta skuffelsen ut på en måte som skader deg. Du vet jo selv at dette avslaget har trigget det du opplever som mer umodne sider i deg. Det tror jeg ikke er uvanlig, men jeg tror også at du kan klare å velge litt annerledes:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Begynn på medisiner igjen og be fastlegen klage. Jeg bråseponerte alle medisinene mine for et par uker siden. Begynte på igjen etter ei uke fordi jeg ble superdårlig. Har fortsatt ikke kommet meg enda, psykosesymptomer og er søkt til innleggelse i tillegg.(nå har det skjedd en god del ting som til sammen gjorde det at fastlegen har søkt om innleggelse da, ikke kun medisinkuttet) Anbefales IKKE ! Anonymkode: 62111...e6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.