AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Jeg synes å huske at noen skrev om fisk som godt hjelpemiddel mot noen psykiske lidelser, kan det stemme? Hva var trikset, og hva hjelper det mot? Anonymkode: e611e...406 0 Siter
Annkarin Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Jeg var innlagt med mani flere ganger tross litium (måtte høyne dosen hele tiden), så la jeg om livsstil, PT og fisk flere ganger i uka og vært stabil siden, sluttet på litium. Bruker fremdeles abilify da. 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 6 timer siden, Annkarin skrev: Jeg var innlagt med mani flere ganger tross litium (måtte høyne dosen hele tiden), så la jeg om livsstil, PT og fisk flere ganger i uka og vært stabil siden, sluttet på litium. Bruker fremdeles abilify da. Går det ok med deg uten faste PT timer? Klarer du å komme deg gjennom alle øvelsene, du var så flink i vinter synes jeg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Depresjoner, Omega 3. Du kan i tillegg til å spise fisk ta litt gode doser med feks tran. Google depresjon+omega 3 og du kan lese om det. Anonymkode: 7e517...70a 0 Siter
Wretch Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Det dreier seg nok bare om en sunn livsstil. Sunt kosthold, fysisk aktivitet, lite alkohol og røyk. 0 Siter
Annkarin Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Går det ok med deg uten faste PT timer? Klarer du å komme deg gjennom alle øvelsene, du var så flink i vinter synes jeg hadde et kraftig virus så fikk ikke trent på en god stund, men har kommet i gang med kondisjonstrening nå, sitter litt inne og begynne med styrketrening alene, men skal prøve på søndag! kondisjon i morgen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.