Gå til innhold

Fisk flere ganger i uka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes å huske at noen skrev om fisk som godt hjelpemiddel mot noen psykiske lidelser, kan det stemme? Hva var trikset, og hva hjelper det mot?

Anonymkode: e611e...406

Skrevet

Jeg var innlagt med mani flere ganger tross litium (måtte høyne dosen hele tiden), så la jeg om livsstil, PT og fisk flere ganger i uka og vært stabil siden, sluttet på litium. Bruker fremdeles abilify da. 

Skrevet
6 timer siden, Annkarin skrev:

Jeg var innlagt med mani flere ganger tross litium (måtte høyne dosen hele tiden), så la jeg om livsstil, PT og fisk flere ganger i uka og vært stabil siden, sluttet på litium. Bruker fremdeles abilify da. 

Går det ok med deg uten faste PT timer? Klarer du å komme deg gjennom alle øvelsene, du var så flink i vinter synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

Depresjoner, Omega 3. Du kan i tillegg til å spise fisk ta litt gode doser med feks tran. Google depresjon+omega 3 og du kan lese om det. 

Anonymkode: 7e517...70a

Skrevet

Det dreier seg nok bare om en sunn livsstil. Sunt kosthold, fysisk aktivitet, lite alkohol og røyk.

Skrevet
1 time siden, XbellaX skrev:

Går det ok med deg uten faste PT timer? Klarer du å komme deg gjennom alle øvelsene, du var så flink i vinter synes jeg

hadde et kraftig virus så fikk ikke trent på en god stund, men har kommet i gang med kondisjonstrening nå, sitter litt inne og begynne med styrketrening alene, men skal prøve på søndag! kondisjon i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...