frosken Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 42 minutter siden, Trine skrev: Kan godt drukne, da slipper jeg være til lenger. Tror ikke jeg kan si noe til psykiateren heller for da får jeg ikke øke Strattera igjen. Så når jeg er hos henne må jeg nesten bare late som at alt går greit, helt til jeg er oppe på riktig dose og vet om Strattera har effekt eller ikke. Jeg synes du både skal fortelle om hvordan du har det OG si at du da blir bekymret for at hun ikke skal fortsette medisinutprøvningen. 0 Siter
Trine Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Da tar du det opp med henne og lar henne gjøre vurderingen, din rolle som pasient er å komme med informasjonen så får hun avgjøre hvordan hun skal gjøre med medisiner ut i fra det. Jeg skjønner godt utålmodigheten, men det fine er at du faktisk er i gang med dette, du er i systemet, du vurderes og evauleres regelmessig. Ja, det er jo sant. 0 Siter
Trine Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 42 minutter siden, frosken skrev: Jeg synes du både skal fortelle om hvordan du har det OG si at du da blir bekymret for at hun ikke skal fortsette medisinutprøvningen. Var der i forrige uke. Da skulle jeg holde meg på samme dose også ble jeg satt på cipralex og fikk spørsmål om jeg ville legges inn. Hun har ikke sett meg så langt nede før og jeg måtte banke inn i hodet hennes at jeg har overlevd det før og gjør det igjen. Så var jeg der denne uke og da hadde jeg en litt bedre dag så da fikk jeg øke litt dersom jeg lovet å ringe om det skjedde noe. Men jeg er jo så opp og ned hele tiden. Den ene dagen kan være grei, neste dag kan være helt jævlig. Jeg fortalte henne at jeg alltid har vært sånn opp og ned og at jeg ikke trodde medisinene hadde noen innvirkning på humøret. Jeg tror ikke hun stopper utprøvingen, men at hun vil trappe veldig forsiktig opp og ikke øke dosen når jeg er veldig langt nede. Men denne opptrappingen går jo tregt nok som den gjør. Startet på 25 mg i 2 uker, så 40 i 3 uker, nå 50 i en uke, så skal jeg opp på 60 og da blir sikkert neste 80. Normalt er 40 i minst 1 uke, så 80. Men jeg er jo glad for det egentlig for jeg får veldig lett de merkeligste bivirkninger. Nå er jeg bare litt tørr i munnen og da jeg startet og økte til 40 ble jeg veldig trøtt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.