AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 trappet igår ned fra 1 pille, til 1/2 pille fluoxetin.. jeg vet du har sagt på noen medisiner man bare kan gå rett over på en annen uten å trappe ned, kan man det med zoloft og fluoxetin? Anonymkode: 5ff1d...7f1 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Ja, det kan du - gå rett over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ja, det kan du - gå rett over. ok, da stoler jeg på deg.. for jeg har ikke mulighet til å snakke med legen. med 10 mg fluoxetin, hvor mange zoloft skal jeg gå over til da? Anonymkode: 5ff1d...7f1 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Et fornuftig svar krever at jeg vet noe om diagnose. Er du en tander angstnevrotiker, må du kanskje starte lavt og trappe opp. Har du depresjon, starter du en del høyere, og er det ocd, bør du kanskje gå rett på 200 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.