Inner self Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har fler ganger prøvd å bytte vekk fra zyprexa. Det hat ikke fungert. Men det jeg har lagt merke til da jeg har startet opp igjen, etter å ha prøvd med mindrefetende medisiner som zeldox og solian, er att når jeg da gir opp og begynner på zyprexa igjen, så får jeg alltid en god periode. Jeg blir lettere til sins, og jeg blir gladere. Det tar "tvangstankene" også. Effeken dabber litt av etterhvert da. 0 Siter
Annkarin Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Zeldox var forferdelig men zyprexa og abilify fjerner min depresjon 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, Inner self skrev: Jeg har fler ganger prøvd å bytte vekk fra zyprexa. Det hat ikke fungert. Men det jeg har lagt merke til da jeg har startet opp igjen, etter å ha prøvd med mindrefetende medisiner som zeldox og solian, er att når jeg da gir opp og begynner på zyprexa igjen, så får jeg alltid en god periode. Jeg blir lettere til sins, og jeg blir gladere. Det tar "tvangstankene" også. Effeken dabber litt av etterhvert da. Zyprexa virker antipsykotisk, antimanisk og stemningsstabiliserende, står det under egenskaper i FK. Anonymkode: a503e...665 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.