AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Hadde en periode hvor jeg virrer meg inn i et kjør av " mistenksomhetstanker", var såkalt overdrevent vaktsom. Var i en økt angst beredskap og trodde mye ( tydelig ikke helt relevant )om hva andre tenkte . Hørt det er noe som heter paranoid tankesystem og lurer på om det var noe slikt som trådte i kraft . Den ene tanken rundt noe tok den andre og etter hvert dro jeg det veldig langt . Eksempelvis trodde jeg min leder ga informasjon om meg til ulike instanser og i skjul funksjonsvurderte meg . Trodde videre jeg ble bannlyst av diverse utenforstående på grunn av hva som nådde dem via folkemunne . Kanskje ikke helt på jorde heller, folk snakker jo sammen . Muligens for opptatt av jungeltelegraf . Tror nå jeg er bannlyst , dette er et tankescenarie som ikke slipper , men er usikker på om det er realistisk. Ikke forårsaket noe galt , bare med ett blitt svekket i min funksjonalitet . Kan helse vesenet skjule at du har psykotisk tanke innhold om det er litt hensiktsmessig med innsikt i dette . Hva er symptom fokusert tilnærming , kan det dekke over klar beskjed om ståa. Kanskje er denne redselen og disse forespørsler resultat av katastrofetanker , det virker som de har slått rot i meg og låser meg fullstendig i forhold til å leve livet . Jeg får gjort det jeg vil , er dette forfølgelses tanker eller sosial angst ? Oppfatter jeg har fornuft i behold og kan forsøke å gi tankene mine motvekt men de styrer og har makten . Tilbakevendende og veksler mellom å tro helt på dem og å la motargumenter slippe til .Og viljen min ? Trodde den var der men jeg bare slipper alt til fordel for redselen . Plagsomt når du vil mye og føler livet etter denne opplevelsen som varte ca fire mind stoppet opp. Kanskje sosial angst dette ? Var på et annet gir da tror jeg og når jeg ble sykemeldt Pga av dette fikk jeg en ubehagelig energi ,. Ble opptatt av å være karaktersterk , mestret dette godt på nivåer jeg tidligere ikke hadde klart.veksler mellom iniativ rikdom angst fortvilelse i en evig sirkel . Er det innbilt at dette er sykelig ?! Er jeg påvirket av tidligere slekts hang til paranoia ..,? Dette var mange frie assosiasjoner . Kanskje bare en form for eksistensielle spørsmål i forhold til hvordan livet har utviklet seg og blitt satt på spissen og at det er som dette " dirrer " i meg fortsatt . Anonymkode: 302f5...c27 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 Vis helsevesenet mener du er psykotisk er det garantert at de forteller deg det. Anonymkode: ad86c...839 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har det på mange måter likt, og lurer også på det. Anonymkode: e6aea...c62 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.