Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsatthåp
Skrevet

Har seponert fra 300 til 150mg siste uka. Brukt wellbutrin siden desember. Føler meg Kvalm som f nå. Dette er kanskje vanlig bivirkning. Men hvor lenge holder dette på? Skal til Thailand om 2uker og har ca 10 tabs igjen. Ønsker ikke en ferie med kvalme og ødelagte nevrotransmittere.

noen med erfaringer? Kanskje jeg bare skal vente til etter ferien med nedtrapping for å holde dopamin nivået oppe?

så slipper jeg i verste fall å måtte selv medisinere meg selv med crystal meth i østen, er jo en effektiv noradrenalin og dopamin fremkaller det også.

haha. Det var selfølgelig en kødd. Morosam Idag ja.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Anbefaler deg å ikke endre dose før en slik reise.

Fortsatthåp
Skrevet

Ok. Trudde kanskje ubehaget kom fra influensa eller noe. Men igår skjønte jeg at dette måtte være noe med nedtrapping å gjøre. Ja da hiver jeg meg på 300 igjen og tar nedtrapping etter ferie. Takk for svar

Skrevet

Ville så absolutt holdt meg unna dop både i Norge og Thailand, spesielt sistnevnte. Straffene er ekstremt strenge der og fengslene holder ikke norsk standard for å si det slik. En bekjent av meg satt inne der noen uker, og det fristet virkelig ikke til gjentakelse!

Det er vel ikke noe vits i å ta sjansen på å bli verre før ferien? 

Fortsatthåp
Skrevet

Jada. Var bare en formiddags spøk. I dont do drugs btw. 

Ja er ikke smart å bruke stoff i Thailand, skal man absolutt gjøre slikt er det bedre å dra til Laos og Kambodsja.

nei ang. Wellbutrinen og slik jeg har følt meg er det kanskje dumt å seponere totalt. 

har lest den har aktive metabolitter som er sporbare i opptil 2 uker. Så bivirkninger fra seponering kan vare lenge og komme sterkt plutselig en stund etter.

men er no så mye rart av erfaringer på disse forumene. Hadde meg en lengre tur i sola med barnevogna istad og nå føler jeg meg fin. Har bare vært så intenst kvalm siste dagene også vondt i ledd Osv. Noe ala influensa virket det som.

hvis noen har seponert fra wellbutrin g har erfaringer del gjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...