AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 Jeg startet med Wellbutrin i 2009 etter å ha gått på en psykisk smell. Hadde en vanskelig livssituasjon, mye stress og var deprimert og sykmeldt. Gikk i terapi i nesten ett år hos psykiater før jeg begynte med Wellbutrin. Har ikke gått i terapi siden 2010, men er til en årlig samtale hos psykiateren. Jeg er tilbake i full jobb igjen og har vært det i flere år nå. Bør jeg seponere Wellbutrinen? Hva vet man om lang tids bruk av det? Er livredd for "slitenheten" som var så altoppslukende før jeg startet med medisinene, og som forsvant i oppstartsfasen med Wellbutrin - og som jeg fortsatt kjenner på iblant. Anonymkode: dba7d...eab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 Glemte å si at jeg bruker 150 mg hver dag. Anonymkode: dba7d...eab 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mars 2016 Skrevet 21. mars 2016 Varighet av bruk av AD har stor sammenheng med hvor mange ganger en har vært deprimert. Ved førstegangsdepresjon: 1 år. Andre gang: 2-5 år Tredje gang: < 5 år (for mange livslangt) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.