AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 Skrevet 21. mars 2016 Hvis en frisk person tar medisiner mot en sykdom hn ikke har (f.eks. bpd), vil denne personen etter en stund oppleve problemer som f.eks. depresjon og ustabil psyke ved bråslutt av disse medisinene, i likhet med en som faktisk har bpd? Vil en frisk person reagere likt som en bipolar ved brå autosep.? Sånn at hvis jeg som har sluttet brått med tre slag medisiner mot bipolar sykdom ikke får noen store problemer av det, så kan det forståes som at jeg ikke har bp-lidelse? Anonymkode: e0ff5...65e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mars 2016 Skrevet 21. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn at hvis jeg som har sluttet brått med tre slag medisiner mot bipolar sykdom ikke får noen store problemer av det, så kan det forståes som at jeg ikke har bp-lidelse? Anonymkode: e0ff5...65e Nei, så enkelt er det dessverre ikke. Hvis din BP tilfeldigvis er i en rolig fase når du slutter, er det stor mulighet for at det går bra helt til den kommer i en aktiv fase igjen. Hvis derimot din BP er aktiv, men at det holdes i sjakk av medisinene, vil du få et ganske raskt tilbakefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.