AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Jeg tar Xeplion siden 2013 og er egentlig fornøyd, stortsett. Noen dager er det veldig bra, mens andre dager er jeg veldig tungt i humøret og jeg får ingenting unnagjort. Hvis jeg tenke langsiktig så vil jeg ikke tar denne injektionen hele livet ut. Er det mulig å trappe ned eller slutte i det hele tatt? Anonymkode: 1b15a...eb4 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Det kommer an på sykdommen/diagnosen og hvordan sykdommen din har oppført seg frem til nå. Det kommer også an på din livsstil i dag, bl.a er det en forutsetning at en ikke bruker rusmidler. Hadde en pasient for ikke lenge siden som hadde en kontrollert og langsom nedtrapping til seponering av Abilify etter en psykose for 5 år siden. Det han ikke hadde fortalt legen som styrte nedtrappingen, var at han jevnlig røyka hasj. Det gikk selvsagt galt. To måneder etter seponering var han psykotisk igjen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.