AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Jeg har en "kronisk" uro knyttet til en reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til. Jeg har ikke noe valg, og må lære meg å leve med det på best mulig måte. Det påvirker livet mitt i for stor grad. Noen som har noen forslag? Anonymkode: ca14e...f50 0 Siter
påskelilje Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en "kronisk" uro knyttet til en reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til. Jeg har ikke noe valg, og må lære meg å leve med det på best mulig måte. Det påvirker livet mitt i for stor grad. Noen som har noen forslag? Anonymkode: ca14e...f50 Kanskje kan meditasjon eller yoga være noe for deg? Jeg går på medisinsk yoga, og en stor del av opplegget der handler om avslapping og det å la tankene bare fare forbi i stedet for å sette seg fast. Og så tøyeøvelser og avslappingspusteøvelser :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 http://psykologisk.no/2014/05/kast-manedskortet-til-bekymringsbussen/ Anonymkode: 35d51...26f 0 Siter
Kayia Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en "kronisk" uro knyttet til en reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til. Jeg har ikke noe valg, og må lære meg å leve med det på best mulig måte. Det påvirker livet mitt i for stor grad. Noen som har noen forslag? Anonymkode: ca14e...f50 Vet ikke jeg, men jeg blir litt nyskjerrig på hva du legger i "reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til". Er du så sikker på at du er nødt til å forholde deg til denne situasjonen - som jeg oppfatter som stabil og varig? - med bekymring? Kanskje du kan lære deg å tenke at dette er en "stabil situasjon" i ditt liv (selv om du skulle ønske at det ikke var sånn), dvs at det er "sånn ting er" for deg? Det er stor forskjell på å være bevisst på at noe bare "er sånn"og det å være i konstant beredskap, slik du beskriver at du er 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.