Gå til innhold

Lære seg å leve med "kronisk" uro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en "kronisk" uro knyttet til en reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til. Jeg har ikke noe valg, og må lære meg å leve med det på best mulig måte. Det påvirker livet mitt i for stor grad. Noen som har noen forslag?

Anonymkode: ca14e...f50

påskelilje
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en "kronisk" uro knyttet til en reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til. Jeg har ikke noe valg, og må lære meg å leve med det på best mulig måte. Det påvirker livet mitt i for stor grad. Noen som har noen forslag?

Kanskje kan meditasjon eller yoga være noe for deg? Jeg går på medisinsk yoga, og en stor del av opplegget der handler om avslapping og det å la tankene bare fare forbi i stedet for å sette seg fast. Og så tøyeøvelser og avslappingspusteøvelser :-)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke jeg, men jeg blir litt nyskjerrig på hva du legger i "reell bekymring som jeg er nødt til å forholde meg til". Er du så sikker på at du er nødt til å forholde deg til denne situasjonen - som jeg oppfatter som stabil og varig? - med bekymring? Kanskje du kan lære deg å tenke at dette er en "stabil situasjon" i ditt liv (selv om du skulle ønske at det ikke var sånn), dvs at det er "sånn ting er" for deg? Det er stor forskjell på å være bevisst på at noe bare "er sånn"og det å være i konstant beredskap, slik du beskriver at du er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...