stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Nå skal jeg øke til 2 mg risperdal, det var det legen ville. Jeg vet jo risperdal hjelper mot energier, klarer ikke dette mer. Jeg er for svak Burde ikke gått på dagsenteret i dag kjenner jeg,håper jeg slipper å kjenne energier snart. Hvor lang tid tar det tror du? Tar jo seroquel og igjen, men kan ikke si at jeg har merket noe til det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 Burde dusjet men det får jeg ta i morgen, dør jo ikke av å stinke litt. Er bare så åpen i kanalene i hodet, vil at de skal lukke seg igjen. Lurer på om 2 mg risperdal hjelper, takler ikke dette. Fra nå av skal jeg høre på legen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Burde dusjet men det får jeg ta i morgen, dør jo ikke av å stinke litt. Er bare så åpen i kanalene i hodet, vil at de skal lukke seg igjen. Lurer på om 2 mg risperdal hjelper, takler ikke dette. Fra nå av skal jeg høre på legen. Hei Stjerna, det synes jeg er bra. Gi det noen dager så merker du nok litt bedring. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Hei Stjerna, det synes jeg er bra. Gi det noen dager så merker du nok litt bedring. Ok, tror jeg skal holde meg i huset i dag og i morgen, bare ta det med ro. Takler ingenting nå merker jeg,mannen kjørte meg ned for å kjøpe snop da Tvang meg selv i butikken, måtte ha noe søtt. Og da fikk jeg inn enda flere energier. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Ok, tror jeg skal holde meg i huset i dag og i morgen, bare ta det med ro. Takler ingenting nå merker jeg,mannen kjørte meg ned for å kjøpe snop da Tvang meg selv i butikken, måtte ha noe søtt. Og da fikk jeg inn enda flere energier. Det er det som er vanskelig, det går relativt greit i begynnelsen med deg når du reduserer og så går det raskt nedover, og AP blir den beskyttelsen du trenger for å kunne klare få hodet til å fungere noenlunde. Det fine med deg nå er at du lytter og forstår selv at slik som dette kan du ikke ha det, og så justerer du dosen opp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Det er det som er vanskelig, det går relativt greit i begynnelsen med deg når du reduserer og så går det raskt nedover, og AP blir den beskyttelsen du trenger for å kunne klare få hodet til å fungere noenlunde. Det fine med deg nå er at du lytter og forstår selv at slik som dette kan du ikke ha det, og så justerer du dosen opp. Ja jeg vil jo ikke være dårlig, de er jeg nå pga andres energier. Burde klart å stenge igjen selv, men ap må gjøre det. Vil jo ikke bli innlagt heller, er redd for det og. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja jeg vil jo ikke være dårlig, de er jeg nå pga andres energier. Burde klart å stenge igjen selv, men ap må gjøre det. Vil jo ikke bli innlagt heller, er redd for det og. Det finnes ingen grunn til at du skal bli innlagt stjernestøv, du kan ta det helt med ro. "Burde klart å stenge igjen selv" -det blir vanskelig når du er så skråsikker i din tro, da ser jeg at du kan oppleve dette som din feil. I psykiatrien er dette sykdom og noe du absolutt ikke kan noe for, og uansett hva vi tror eller ikke - så hjelper AP til med å gi deg et filter og en beskyttelse du sårt trenger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Det finnes ingen grunn til at du skal bli innlagt stjernestøv, du kan ta det helt med ro. "Burde klart å stenge igjen selv" -det blir vanskelig når du er så skråsikker i din tro, da ser jeg at du kan oppleve dette som din feil. I psykiatrien er dette sykdom og noe du absolutt ikke kan noe for, og uansett hva vi tror eller ikke - så hjelper AP til med å gi deg et filter og en beskyttelse du sårt trenger. Takk, vi snakket om det på dagsenteret i dag, å være innlagt...uff man er jo så dårlig da. Andre klarer det jo, men ja ap stenger igjen. Håper det skjer fort for det presser på i hodet mitt, tror det er ting som vil inn. Får ikke håpe jeg blir gal, man kan bli det har jeg lest. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 12 minutter siden, XbellaX skrev: Det finnes ingen grunn til at du skal bli innlagt stjernestøv, du kan ta det helt med ro. "Burde klart å stenge igjen selv" -det blir vanskelig når du er så skråsikker i din tro, da ser jeg at du kan oppleve dette som din feil. I psykiatrien er dette sykdom og noe du absolutt ikke kan noe for, og uansett hva vi tror eller ikke - så hjelper AP til med å gi deg et filter og en beskyttelse du sårt trenger. Tror du jeg kan ta risperdal nå selv om jeg pleier å ta det senere? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 Det er krefter som ikke vil jeg skal ta medisiner, så det er ikke lett. Det er egentlig meningen jeg skal klare det uten, men men, 0 Siter
Inner self Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Det er voksent og modent av deg, å høre på legen Det blir fort bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 56 minutter siden, stjernestøv skrev: Tror du jeg kan ta risperdal nå selv om jeg pleier å ta det senere? Enig med IS, det er voksent og modent av deg å høre på legen. Håper du får svar på spørsmålet ditt av NHD, det fortjener du Anonymkode: 1dd33...fd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 5 minutter siden, Inner self skrev: Det er voksent og modent av deg, å høre på legen Det blir fort bedre. Takk Ja nå skal jeg høre på legen,prøvde å legge meg i sengen men det var jo umulig. Men har tatt risperdal og vival nå, håper det hjelper. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med IS, det er voksent og modent av deg å høre på legen. Håper du får svar på spørsmålet ditt av NHD, det fortjener du Anonymkode: 1dd33...fd2 Takk Ja ser jo at det ikke går rette veien, vil stoppe dette nå. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Nå skal jeg øke til 2 mg risperdal, det var det legen ville. Jeg vet jo risperdal hjelper mot energier, klarer ikke dette mer. Jeg er for svak Burde ikke gått på dagsenteret i dag kjenner jeg,håper jeg slipper å kjenne energier snart. Hvor lang tid tar det tror du? Tar jo seroquel og igjen, men kan ikke si at jeg har merket noe til det. Det er ingen skam å snu Godt å se at du hører på legen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Det er ingen skam å snu Godt å se at du hører på legen Takk Jeg takler ikke kjenne energier. 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Det er lurt av deg å høre på legen din. Risperdal 2 mg vil sikkert hjelpe deg. Det som videre blir viktig er at du holder fast ved dette over måneder og år. Dessverre har du tidligere kommet på andre tanker (om medisinreduksjon) bare dager etter en slik erkjennelse. Jeg håper virkelig ikke at dette skjer også denne gang. 4 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Skrevet 22. mars 2016 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er lurt av deg å høre på legen din. Risperdal 2 mg vil sikkert hjelpe deg. Det som videre blir viktig er at du holder fast ved dette over måneder og år. Dessverre har du tidligere kommet på andre tanker (om medisinreduksjon) bare dager etter en slik erkjennelse. Jeg håper virkelig ikke at dette skjer også denne gang. Takk, det er bra Jeg vil holde fast ved det, orker bare ikke energier og sånt. Ikke liker jeg å være urolig og redd heller, må bare huske på det. 2 Siter
XbellaX Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 7 timer siden, stjernestøv skrev: Det er krefter som ikke vil jeg skal ta medisiner, så det er ikke lett. Det er egentlig meningen jeg skal klare det uten, men men, Det tror jeg på, jeg tror du opplever det slik og mange med din lidelse gjør det. Det er jo også mye av grunnen til at det er fryktelig vanskelig for mennesker med samme diagnose å unngå justere på medisiner selv. Jeg skulle ønske du snart begynte å skrive dagbok, slik at når du begynner å bli usikker igjen så kan du bla deg tilbake og se hvordan du var den gang. Uansett håper jeg du får en rolig natt og en langt hyggeligere påske enn du til nå har hatt. 0 Siter
frosken Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 14 timer siden, stjernestøv skrev: Nå skal jeg øke til 2 mg risperdal, det var det legen ville. Jeg vet jo risperdal hjelper mot energier, klarer ikke dette mer. Jeg er for svak Burde ikke gått på dagsenteret i dag kjenner jeg,håper jeg slipper å kjenne energier snart. Hvor lang tid tar det tror du? Tar jo seroquel og igjen, men kan ikke si at jeg har merket noe til det. Dette ser jeg ikke på som å "gi opp", men derimot som en moden beslutning basert på de erfaringene du har gjort de siste ukene. Håper du får en ok påske:-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.