Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
7 timer siden, XbellaX skrev:

Det tror jeg på, jeg tror du opplever det slik og mange med din lidelse gjør det. Det er jo også mye av grunnen til at det er fryktelig vanskelig for mennesker med samme diagnose å unngå justere på medisiner selv. Jeg skulle ønske du snart begynte å skrive dagbok, slik at når du begynner å bli usikker igjen så kan du bla deg tilbake og se hvordan du var den gang. Uansett håper jeg du får en rolig natt og en langt hyggeligere påske enn du til nå har hatt.

Takk. Tok en stund før jeg sovnet, det var de energiene. I dag holder jeg meg bare inne. Føler at jeg skuffer "kreftene" gang på gang, jeg er jo født som dette. Kanskje det er sniffinga, og litt hasjrøyking i ungdommen som gjør at jeg ikke klarer å stenge igjen.At kanalene forblir åpne,ap er sterke saker som stenger igjen. 

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, frosken skrev:

Dette ser jeg ikke på som å "gi opp", men derimot som en moden beslutning basert på de erfaringene du har gjort de siste ukene.

Håper du får en ok påske:-)

Takk :-) Håper du og får en fin påske, jeg skal ta det med ro. Jeg gir jo opp å prøve å takle det, det gjør jeg visst hver gang. Blir litt skuffet da, men men. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Takk. Tok en stund før jeg sovnet, det var de energiene. I dag holder jeg meg bare inne. Føler at jeg skuffer "kreftene" gang på gang, jeg er jo født som dette. Kanskje det er sniffinga, og litt hasjrøyking i ungdommen som gjør at jeg ikke klarer å stenge igjen.At kanalene forblir åpne,ap er sterke saker som stenger igjen. 

Høres fornuftig ut å holde seg inne i dag. Men husk å komme deg ut når "energiene" slipper taket på deg. Så du ikke ender som før, med å bare ligge på sofaen. Jeg syns det var et veldig fornuftig valg av deg å trappe opp Risperdal. Håper du får en fin påske :)

Og du, ikke bli skuffa over at du ikke takler energiene, de energiene vil deg jo ikke noe godt uansett.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Høres fornuftig ut å holde seg inne i dag. Men husk å komme deg ut når "energiene" slipper taket på deg. Så du ikke ender som før, med å bare ligge på sofaen. Jeg syns det var et veldig fornuftig valg av deg å trappe opp Risperdal. Håper du får en fin påske :)

Og du, ikke bli skuffa over at du ikke takler energiene, de energiene vil deg jo ikke noe godt uansett.

Noen energier vil meg godt og jeg har sett lys av og til, men det er bare av og til...ville sett mer. Nå har det vært mer lavere energier, vet ikke hvorfor for jeg røyker jo ikke heller. Burde hatt litt høyere frekvenser da, men men. Det skal bli godt å slippe for det er veldig slitsomt, er ikke flink å takle det. 

Takk og håper du og får en god påske :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk. Tok en stund før jeg sovnet, det var de energiene. I dag holder jeg meg bare inne. Føler at jeg skuffer "kreftene" gang på gang, jeg er jo født som dette. Kanskje det er sniffinga, 

Hva slags sniffing?

Anonymkode: f227c...c75

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags sniffing?

Anonymkode: f227c...c75

Sniffing av lim, bensin, neglelakk osv. Gikk på ungdomsskolen da så det er lenge siden, men kanskje det har ødelagt noe i hjernen min.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...