AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Profesjonsutdannet, jobber innen psykisk helsevern og har en bipolar lidelse type 2. Fungerer godt i eutyme faser men får regelmessige depressive episoder hvor det vil være aktuelt med (graderte) sykemeldinger. Hvor åpen burde man være med leder (og evt kollegaer) om lidelsen? Hva ville du selv tenke om å ha en slik kollega? Anonymkode: 22848...393 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Du bør snakke med lederen din. Vedr kolleger er jeg noe i tvil. Jeg ser på personer med BP som positive ressurspersoner, men jeg vet at ikke alle ser det slik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Du bør snakke med lederen din. Vedr kolleger er jeg noe i tvil. Jeg ser på personer med BP som positive ressurspersoner, men jeg vet at ikke alle ser det slik. Hvorfor ikke? Anonymkode: 6cb69...37a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 10 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Du bør snakke med lederen din. Vedr kolleger er jeg noe i tvil. Jeg ser på personer med BP som positive ressurspersoner, men jeg vet at ikke alle ser det slik. Takk for svar! Anonymkode: 22848...393 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.