Gå til innhold

Alle slags spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Behandleren min lurte på Hva jeg hadde gjort på den siste uka og jeg fortalte av jeg hadde hatt stor opprydding hvittet med med alt jeg ikke trenger for å lette vekten på huset siden jeg har fått en stor sprekk i laminaten. Han presterer detter å spør om samboeren min også k kunne se sprekken i gulvet .Hva slags idiotisk spørsmål er det tror han jeg er helt på tur? Herregud altså hva folk i psykiatrien kan finne på å spør om .Andre som får sånne idiotiske spørsmål? 

Anonymkode: 3dbfa...149

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Behandleren min lurte på Hva jeg hadde gjort på den siste uka og jeg fortalte av jeg hadde hatt stor opprydding hvittet med med alt jeg ikke trenger for å lette vekten på huset siden jeg har fått en stor sprekk i laminaten. Han presterer detter å spør om samboeren min også k kunne se sprekken i gulvet .Hva slags idiotisk spørsmål er det tror han jeg er helt på tur? Herregud altså hva folk i psykiatrien kan finne på å spør om .Andre som får sånne idiotiske spørsmål? 

Om spørsmålet er meningsløst eller ikke avhenger av din sykehistorie, om du f.eks tidligere har hallusinert. I stedet for å bli rystet/irritert kan du kanskje heller spørre ham neste gang hvorfor han spurte, -for som regel er det en mening bak spørsmålene.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen hallusinasjoner her☺ samboeren ser sprekken 

Skrevet

Men å rydde og kaste ting for å lette vekta på huset, pga en sprekk i laminaten, må jeg si hørtes ut som et overdrevent tiltak. Så da er det kanskje ikke så rart at psykiateren spurte.

Uansett, alltid godt å få kastet drit man ikke trenger ;)

Bokormen123
Skrevet

Når du forteller at du kvitter deg med ting for å "lette vekten av huset" pga en sprekk i laminaten - har jeg stor forståelse for at behandleren spør deg om samboeren også ser denne sprekken :blink:

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helt logisk at for mye vekt i huset kan gi sprekker skjønner ikke at det er noe rart med det.

Kunne forstå behandler sitt spørsmål vis det var rosa elefanter jeg så men ikke en sprekk 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt logisk at for mye vekt i huset kan gi sprekker skjønner ikke at det er noe rart med det.

Kunne forstå behandler sitt spørsmål vis det var rosa elefanter jeg så men ikke en sprekk 

Men "lette vekten på huset" høres litt rart ut. Men regner med du mente å belaste gulvet i det rommet med spekken mindre.

Anonymkode: 46c92...234

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...