AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 Behandleren min lurte på Hva jeg hadde gjort på den siste uka og jeg fortalte av jeg hadde hatt stor opprydding hvittet med med alt jeg ikke trenger for å lette vekten på huset siden jeg har fått en stor sprekk i laminaten. Han presterer detter å spør om samboeren min også k kunne se sprekken i gulvet .Hva slags idiotisk spørsmål er det tror han jeg er helt på tur? Herregud altså hva folk i psykiatrien kan finne på å spør om .Andre som får sånne idiotiske spørsmål? Anonymkode: 3dbfa...149 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Behandleren min lurte på Hva jeg hadde gjort på den siste uka og jeg fortalte av jeg hadde hatt stor opprydding hvittet med med alt jeg ikke trenger for å lette vekten på huset siden jeg har fått en stor sprekk i laminaten. Han presterer detter å spør om samboeren min også k kunne se sprekken i gulvet .Hva slags idiotisk spørsmål er det tror han jeg er helt på tur? Herregud altså hva folk i psykiatrien kan finne på å spør om .Andre som får sånne idiotiske spørsmål? Anonymkode: 3dbfa...149 Om spørsmålet er meningsløst eller ikke avhenger av din sykehistorie, om du f.eks tidligere har hallusinert. I stedet for å bli rystet/irritert kan du kanskje heller spørre ham neste gang hvorfor han spurte, -for som regel er det en mening bak spørsmålene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Ingen hallusinasjoner her☺ samboeren ser sprekken Anonymkode: 3dbfa...149 0 Siter
Trine Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Men å rydde og kaste ting for å lette vekta på huset, pga en sprekk i laminaten, må jeg si hørtes ut som et overdrevent tiltak. Så da er det kanskje ikke så rart at psykiateren spurte. Uansett, alltid godt å få kastet drit man ikke trenger 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Når du forteller at du kvitter deg med ting for å "lette vekten av huset" pga en sprekk i laminaten - har jeg stor forståelse for at behandleren spør deg om samboeren også ser denne sprekken 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Det er vel helt logisk at for mye vekt i huset kan gi sprekker skjønner ikke at det er noe rart med det. Kunne forstå behandler sitt spørsmål vis det var rosa elefanter jeg så men ikke en sprekk Anonymkode: 3dbfa...149 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helt logisk at for mye vekt i huset kan gi sprekker skjønner ikke at det er noe rart med det. Kunne forstå behandler sitt spørsmål vis det var rosa elefanter jeg så men ikke en sprekk Anonymkode: 3dbfa...149 Men "lette vekten på huset" høres litt rart ut. Men regner med du mente å belaste gulvet i det rommet med spekken mindre. Anonymkode: 46c92...234 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.