AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Finnes det flere enn meg som opplever det fryktelig problematisk når psykologen reiser på ferie og man blir overlatt til seg selv? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse dagene her. Anonymkode: 30276...05a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flere enn meg som opplever det fryktelig problematisk når psykologen reiser på ferie og man blir overlatt til seg selv? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse dagene her. Anonymkode: 30276...05a Ikke bra at du er så avhengig av psykologen, på tirsdag er det jo vanlig dag igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flere enn meg som opplever det fryktelig problematisk når psykologen reiser på ferie og man blir overlatt til seg selv? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse dagene her. Anonymkode: 30276...05a Mental helse sin hjelpetelefon er åpen hele døgnet hver dag, er bare å ringe dem hvis du får det litt tungt, er alltid hyggelige mennesker å snakke med. De kan nåes på 116 123. Anonymkode: c35e9...a1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Hvor ofte er du hos psykolog i og med at noen feriedager stresser deg? Anonymkode: ed39d...f59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Synes det er helt fint med noen dager fri,gjør ingenting om det går uker i mellom heller. Litt som å ha fri fra skolen . Godt å slippe å måtte tenke på alle mulige problemer og lekser" og mas.l Anonymkode: daae3...6a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flere enn meg som opplever det fryktelig problematisk når psykologen reiser på ferie og man blir overlatt til seg selv? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom disse dagene her. Anonymkode: 30276...05a Hei, jeg forstår svært godt hva du mener. Jeg har mange ganger hatt det slik som du beskriver. Noen påsker har vært veldig lange og vanskelige å komme igjennom. Jeg opplever det spesielt slik i perioder der ting er vanskelig. Jeg tror at det ofte kan være slik du beskriver når en bor alene og ikke har så mye som kan avlede vekk fra vanskelige tanker. I alle fall har jeg det tidvis slik. Denne påsken er jeg i en sosial setting som er god og som adspreder meg. Jeg har fine dager. Jeg håper for deg at dagene dine må bli greie å komme igjennom og at det snart blir hverdag igjen. God påske til deg! Anonymkode: 16b5c...236 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.