Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt intenst tankekjør. Nå er det kveld og jeg har resignert og tatt en ekstra fluanxol. Jeg er redd for at det skal utvikle seg. Villigheten til å jobbe med meg selv er altså ikke der. Jeg vil bare ha fred i hodet. Jeg er litt i tvil om det er riktig å ta medisiner så kjapt.

Hva gjør dere når dere får tankekjør?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gondor skrev:

I dag har jeg hatt intenst tankekjør. Nå er det kveld og jeg har resignert og tatt en ekstra fluanxol. Jeg er redd for at det skal utvikle seg. Villigheten til å jobbe med meg selv er altså ikke der. Jeg vil bare ha fred i hodet. Jeg er litt i tvil om det er riktig å ta medisiner så kjapt.

Hvordan arter tankekjør seg?

Anonymkode: a9814...1de

Skrevet

Krangling, skriking, latterliggjøring, overkjøring. Alt dette med folk jeg kjenner som skal ta rotta på meg. Det blir overdøvende og det går fort. Jeg får ikke tak i det ene før jeg blir overkjørt av det andre.

stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg bare lar det styre på i hodet, men det er slitsomt da. Sikkert bra av deg å ta medisin. 

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Gondor skrev:

er det pga schizofreni du har tankekjør?

Anonymkode: 1aa75...d95

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er det pga schizofreni du har tankekjør?

Anonymkode: 1aa75...d95

Nei, jeg er bipolar. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng. Psykiateren min sier jeg har en sårbarhet for å få tankekjør. For noe f... dritt!

Skrevet
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg bare lar det styre på i hodet, men det er slitsomt da. Sikkert bra av deg å ta medisin. 

Så sterk du er! Blir du ikke gæærn av det?

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Gondor skrev:

Så sterk du er! Blir du ikke gæærn av det?

Sterk? Hehe, takk for det. Jo jeg blir gal av det, takler ikke lyder eller at noen snakker. Men har økt ap jeg og nå :) 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sterk? Hehe, takk for det. Jo jeg blir gal av det, takler ikke lyder eller at noen snakker. Men har økt ap jeg og nå :) 

Da får vi bare håpe at det funker. Sitter her og er ulykkelig, men det er greit. Det klarer jeg å takle. Men jeg takler ikke tankekjør og alt stresset og de vonde følelsene i kroppen som det fører med seg. Lurer på om jeg skal gå meg en tur, men er redd for at det skal bli verre.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Da får vi bare håpe at det funker. Sitter her og er ulykkelig, men det er greit. Det klarer jeg å takle. Men jeg takler ikke tankekjør og alt stresset og de vonde følelsene i kroppen som det fører med seg. Lurer på om jeg skal gå meg en tur, men er redd for at det skal bli verre.

Det er ikke lett når det står på, jeg vet ikke om noe som hjelper. Tror det må bare gå over av seg selv, men du kan jo prøve å gå en tur. Lufte deg litt, håper det gir seg snart :) Men det er jo trist at du er ulykkelig da, ikke godt det heller :( 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke lett når det står på, jeg vet ikke om noe som hjelper. Tror det må bare gå over av seg selv, men du kan jo prøve å gå en tur. Lufte deg litt, håper det gir seg snart :) Men det er jo trist at du er ulykkelig da, ikke godt det heller :( 

Jeg tar meg heller et bad med duftende badeolje i. Jeg skal også konsentrere meg om å puste dypt og sakte.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gondor skrev:

Jeg tar meg heller et bad med duftende badeolje i. Jeg skal også konsentrere meg om å puste dypt og sakte.

Det gjør du rett i :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...