Gå til innhold

overdose av cipralex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

lurer på om det er ulig å få for mye cipralex i seg? og hva bør en gjøre hvis en har tatt alt for mye og angrer?

Anonymkode: 3ed4a...ee8

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er selvsagt mulig å ta for mye av alle typer medisiner.

Om du har tatt for mange, bør du hoppe over inntak et par dager. Evt bør du prøve å kaste opp.

Om du har tatt svært mange, bør du konferere med legevakten.

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar, men hva er svært mye? tellte ikke men var nok over 50 stk. er veldig dårlig nå men tør ikke ta kontakt med legevakt i frykt av at de legger meg inn? skal prøve å kaste opp.

motorPrøysen
Skrevet

Dosen du har tatt er svært høy og du skal ringe 113 med én gang.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

siste spørsmål;kan man dø av det?

Jeg synes du skal ta frem din voksne side og oppsøke hjelp. Du sier du angrer på at du tok overdosen, du ber om råd - og nå bør du følge rådene du har fått.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal ta frem din voksne side og oppsøke hjelp. Du sier du angrer på at du tok overdosen, du ber om råd - og nå bør du følge rådene du har fått.

jeg vet at dette er lite voksent,men er bare så lei av alt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! samtidig så ville jeg vite hva som kan skje om jeg ikke søker hjelp for jeg vet ikke om jeg vil ha hjelp nå. beklager innlegget.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fatalt betyr i denne sammenheng dødelig. Ja, du kan dø av det. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet at dette er lite voksent,men er bare så lei av alt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! samtidig så ville jeg vite hva som kan skje om jeg ikke søker hjelp for jeg vet ikke om jeg vil ha hjelp nå. beklager innlegget.

Hvordan går det med deg i dag?

Fint om du kommer med en liten oppdatering, så ikke alle blir så bekymret. Håper du får/fikk hjelp. 500 mg Cipralex er mye

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hvordan går det med deg i dag?

Fint om du kommer med en liten oppdatering, så ikke alle blir så bekymret. Håper du får/fikk hjelp. 500 mg Cipralex er mye

Håper jeg og, tenker på hvordan det gikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nok mange som lurer og bekymrer oss for denne personen. Jeg trodde ikke at det var lov å legge ut selvmordsrelaterte spørsmål og adferd her. Håper det går bra med vedkommende. 

Anonymkode: 310e3...dfa

AnonymBruker
Skrevet

hei og beklager at jeg tok dette opp her på dol,men var nok temmelig desperat. jeg fulgte froskens råd og tok kontakt med sykehuset hvor jeg straks ble innlagt og har vært temmelig borte frem til nå. men jeg lever! og nei,overdose av cipralex anbefales ikke!

Skrevet (endret)

Godt å høre at du søkte hjelp og at det gikk bra :-)

Endret av frosken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...