AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 lurer på om det er ulig å få for mye cipralex i seg? og hva bør en gjøre hvis en har tatt alt for mye og angrer? Anonymkode: 3ed4a...ee8 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Det er selvsagt mulig å ta for mye av alle typer medisiner. Om du har tatt for mange, bør du hoppe over inntak et par dager. Evt bør du prøve å kaste opp. Om du har tatt svært mange, bør du konferere med legevakten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 takk for svar, men hva er svært mye? tellte ikke men var nok over 50 stk. er veldig dårlig nå men tør ikke ta kontakt med legevakt i frykt av at de legger meg inn? skal prøve å kaste opp. Anonymkode: 3ed4a...ee8 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Dosen du har tatt er svært høy og du skal ringe 113 med én gang. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Du kan lese her. Så kan du finne ut hva som er verst: Å bli innlagt eller å få serotoninsyndrom. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/psykisk-helse/serotonin-syndrom-35081.html 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 35 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Du kan lese her. Så kan du finne ut hva som er verst: Å bli innlagt eller å få serotoninsyndrom. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/psykisk-helse/serotonin-syndrom-35081.html siste spørsmål;kan man dø av det? Anonymkode: 3ed4a...ee8 0 Siter
frosken Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: siste spørsmål;kan man dø av det? Anonymkode: 3ed4a...ee8 Jeg synes du skal ta frem din voksne side og oppsøke hjelp. Du sier du angrer på at du tok overdosen, du ber om råd - og nå bør du følge rådene du har fått. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, frosken skrev: Jeg synes du skal ta frem din voksne side og oppsøke hjelp. Du sier du angrer på at du tok overdosen, du ber om råd - og nå bør du følge rådene du har fått. jeg vet at dette er lite voksent,men er bare så lei av alt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! samtidig så ville jeg vite hva som kan skje om jeg ikke søker hjelp for jeg vet ikke om jeg vil ha hjelp nå. beklager innlegget. Anonymkode: 3ed4a...ee8 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Fatalt betyr i denne sammenheng dødelig. Ja, du kan dø av det. 0 Siter
ISW Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg vet at dette er lite voksent,men er bare så lei av alt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! samtidig så ville jeg vite hva som kan skje om jeg ikke søker hjelp for jeg vet ikke om jeg vil ha hjelp nå. beklager innlegget. Anonymkode: 3ed4a...ee8 Hvordan går det med deg i dag? Fint om du kommer med en liten oppdatering, så ikke alle blir så bekymret. Håper du får/fikk hjelp. 500 mg Cipralex er mye 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 8 minutter siden, issomethingwrong skrev: Hvordan går det med deg i dag? Fint om du kommer med en liten oppdatering, så ikke alle blir så bekymret. Håper du får/fikk hjelp. 500 mg Cipralex er mye Håper jeg og, tenker på hvordan det gikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Vi er nok mange som lurer og bekymrer oss for denne personen. Jeg trodde ikke at det var lov å legge ut selvmordsrelaterte spørsmål og adferd her. Håper det går bra med vedkommende. Anonymkode: 310e3...dfa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 hei og beklager at jeg tok dette opp her på dol,men var nok temmelig desperat. jeg fulgte froskens råd og tok kontakt med sykehuset hvor jeg straks ble innlagt og har vært temmelig borte frem til nå. men jeg lever! og nei,overdose av cipralex anbefales ikke! Anonymkode: 3ed4a...ee8 0 Siter
frosken Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 (endret) Godt å høre at du søkte hjelp og at det gikk bra :-) Endret 25. mars 2016 av frosken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.