AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Jeg sliter med angst når det gjelder forhold til andre, men spesielt romantiske. Jeg føler at jeg mister kontrollen ig tror jeg snart blir dumpet og avvist. Dette kan komme av at noe sies på en anderledes måte eller at kontaktmønstret endres (feks at det er mindre meldinger enn tidligere) Jeg begynner å sjekke for å dempe angsten (tror jeg) om personen har fått nye venner, har vært pålogget feks på face og holder på for å finne tegn til at heg har rett slik at jeg kan få kontrollen. Jeg har et stort problem og det har bygd seg opp de siste fem årene etter en hendelse med en eks og jeg vil så veldig gjerne slutte! Jeg står i kø til psykolog, men trenger noen råd i mellomtiden for å kunne prøve å bli kvitt det. Er jo redd for å slutte også fordi jeg tror jeg kan bli overrasket med et brudd om jeg ikke gjør det. Noen som har noen råd til hvordan man kan slutte? Anonymkode: 62aa0...505 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.