AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Jeg leser at mange er ensomme i påsken, i andre høytider og generelt, De som ikke har noen å være sammen med. Burde det ikke finnes et sted å gå til for de som er ensomme? Noen som vet om steder man kan gå? Anonymkode: 33cf8...53e 0 Siter
laban Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Det må du nesten sjekke lokalt. Det kan hende det arrangeres noe i regi av menigheten eller en organisasjon - det kommer helt an på hvor du bor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser at mange er ensomme i påsken, i andre høytider og generelt, De som ikke har noen å være sammen med. Burde det ikke finnes et sted å gå til for de som er ensomme? Noen som vet om steder man kan gå? Anonymkode: 33cf8...53e Jeg hadde tenkt å gå på dagsenteret i dag, men så fikk jeg migrene. Måtte jo bare legge meg da, tror jeg tar det med ro i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.