Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil måle opp slik at jeg får til en porsjon, men der det står dl er det ifohold til vann. Så kan jeg regne ut i fra det? Hvor langt opp er det på målet liksom? Vil helst ikke måla opp dobbel porsjon.

Anonymkode: c2970...a47

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Trine skrev:

Skal du måle ferdig havregrøt eller er det hvor mye havregryn du skal ha i grøten for å få en posjon?

Det er snakk om uferdig havregrøt som jeg skal måle til en desiliter før den er laget :)

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om uferdig havregrøt som jeg skal måle til en desiliter før den er laget :)

Bare gryna da regner jeg med. Det er ikke havregrøt før man har kokt havregryn med vann/melk ;) Om du skal ha en dl havregryn så heller du bare gryn i et dl-mål til du har 1 dl. Så må du jo tilsette vann/melk før du koker det opp.

Endret av Trine
AnonymBruker
1 minutt siden, Trine skrev:

Bare gryna da regner jeg med. Det er ikke havregrøt før man har kokt hvregryn med vann/melk ;) Om du skal ha en dl havregryn så heller du bare gryn i et dl-mål til du har 1 dl. Så må du jo tilsette vann/melk før du koker det opp.

Takk. Da forstår jeg :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...