Blomsterfluen Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Dette er helt sært. Det begynte i går kveld og har bare blitt heftigere når det skjer. Jeg får også før dette skjer en slags stråling ut føttene og noenganger hendene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Skrevet 25. mars 2016 Hvorfor er det ingen som svarer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 6 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Hvorfor er det ingen som svarer? Hvordan skal "vi" vite hva som er galt? Dette må du ta opp med legen din. Anonymkode: 4fce2...f44 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Ingen av oss kan gi deg noe svar på dette, det er det bare fagpersoner som kan gjøre... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 5 timer siden, Blomsterfluen skrev: Hvorfor er det ingen som svarer? Fordi det ikke er noen her som kan svare på det? Sånn er det med andre også innimellom, noen tråder står ubesvart. Anonymkode: 5cdd6...24c 0 Siter
frosken Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 19 timer siden, Blomsterfluen skrev: Dette er helt sært. Det begynte i går kveld og har bare blitt heftigere når det skjer. Jeg får også før dette skjer en slags stråling ut føttene og noenganger hendene. Jeg synes du kan vise denne videoen til fastlegen din neste gang du snakker med han. Du er jo allerede under utredning for epilepsi, så du vil vel snart få høre om den EEG-undersøkelsen du tok ga grunn til å anta epilepsi. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.