AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hei. Jeg er en jente på 19 år som sliter med mye vondt i magen. Jeg har sett nøye igjennom kostholdet mitt, men finner ikke helt ut av hva det er jeg ikke tåler. Etter jeg har spist får jeg så vondt i magen, og den knurrer. Jeg kjenner jeg har luft i magen, og vet at det er derfor den lager så mye rare lyder. Det er ikke særlig gøy når man sitter i et klasserom med mange andre, og så lager den sånne lyder. Folk har begynt å bli lei av det, men jeg kan jo ikke noe for det. Det høres jo ut som rolmling, og da kan jeg godt forstå at de blir lei. Jeg spiser veldig normalt. Jeg kuttet ut brød, og erstattet det med havregrøt. Det hjalp litt. Får mindre vondt i magen, men fremdels. Før drakk jeg mye brus, og jeg har lest at kullsyre kan gjøre at man får luft i magen og det forklarer jo knurringen, men jeg har kuttet ut dette til bare helgene. Hva er det som er galt? Det har vært sånn i 4-5 måneder cirka. Anonymkode: 82d88...25e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410762-til-ern%C3%A6ringsfysiolog-sliter-med-kolikk-lignende-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.