Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Hehe ok Bra film det. Du er nå flink som kommer deg ut Orket ikke ut i dag, regn og vind. Her var det bare vind. Men var grått og litt guffent ute. Var ute i 2,5 time. Orker ikke sitte inne hele dagen jeg. Må bruke opp litt energi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 6 minutter siden, Trine skrev: Her var det bare vind. Men var grått og litt guffent ute. Var ute i 2,5 time. Orker ikke sitte inne hele dagen jeg. Må bruke opp litt energi Vært lenge ute du da ja, flink Send over litt energi da...god 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Vært lenge ute du da ja, flink Send over litt energi da...god Hei! Jeg har selv ingen energi akkurat nå føler jeg:-) Joda litt, orker skrive her:-) Men du bør se, " Analyze this", den var morsom:-) Mafiaboss som ikke uten videre godtat at han har panikkangst:-) Jeg så to filmer på flyet i dag, begge kjempebra, også leste jeg ferdig en bok, og tok notater i en bok jeg kjøpte i bokhandelen. Da jeg kjøpte boken måtte jeg forte meg, ikke noe mer sommel sa min mann, enda det var hans familie som gjorde at vi nesten mistet flyet, han var stressa, mer enn normalt vil jeg si. Påskeklem til deg:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg har selv ingen energi akkurat nå føler jeg:-) Joda litt, orker skrive her:-) Men du bør se, " Analyze this", den var morsom:-) Mafiaboss som ikke uten videre godtat at han har panikkangst:-) Jeg så to filmer på flyet i dag, begge kjempebra, også leste jeg ferdig en bok, og tok notater i en bok jeg kjøpte i bokhandelen. Da jeg kjøpte boken måtte jeg forte meg, ikke noe mer sommel sa min mann, enda det var hans familie som gjorde at vi nesten mistet flyet, han var stressa, mer enn normalt vil jeg si. Påskeklem til deg:-) Takk for klemmen Påskeklem til deg også Den filmen har jeg sett. Meg og sønnen min så en bra i går "war horse". 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Takk for klemmen Påskeklem til deg også Den filmen har jeg sett. Meg og sønnen min så en bra i går "war horse". ok, skal se trailer nå:) ................... 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 30 minutter siden, stjernestøv skrev: Vært lenge ute du da ja, flink Send over litt energi da...god Vet ikke om det er så mye god energi å hente her. Mer en ubehagelig rastløshet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, Madelenemie skrev: ok, skal se trailer nå:) ................... Ok, den var rørende 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Vet ikke om det er så mye god energi å hente her. Mer en ubehagelig rastløshet. Å det vil jeg ikke ha. Håper du får det bedre snart Klem! 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Å det vil jeg ikke ha. Håper du får det bedre snart Klem! Takk. Håper du også får det bedre snart Klem tilbake! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Takk. Håper du også får det bedre snart Klem tilbake! Takk for det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 2 timer siden, Trine skrev: Høres ut som du bare var trøtt, når man reiser/legger seg tidlig på morgenen så kan det lett føles som ting beveger på seg og man ser snø/stjerner og lys. Da du plutselig var vekke så hadde du nok sovnet Høres helt normalt ut syns jeg. Vet ikke årsaken, men tipper blodtrykksfall er en del av forklaringen. Tror ikke jeg var bare trøtt, tror jeg så med det tredje øyet. 0 Siter
DRONE1 Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 31 minutes ago, stjernestøv said: Tror ikke jeg var bare trøtt, tror jeg så med det tredje øyet. Nei nei nei, det er bare overtro og tull. 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 39 minutter siden, stjernestøv skrev: Tror ikke jeg var bare trøtt, tror jeg så med det tredje øyet. Du har ikke noe tredje øye. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 20 minutter siden, DRONE1 skrev: Nei nei nei, det er bare overtro og tull. Jeg er seriøs. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 12 minutter siden, Trine skrev: Du har ikke noe tredje øye. Jeg har det. Har sett både bilder og filmer med det øyet. Men men tro det du vil. 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 35 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har det. Har sett både bilder og filmer med det øyet. Men men tro det du vil. Da tror jeg det tredje øyet er det andre kaller fantasi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Da tror jeg det tredje øyet er det andre kaller fantasi Hehe morsom du 😊 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Hehe morsom du 😊 Ja, ikke sant. Hysterisk festlig Rart jeg ikke klarer underholde meg selv mer. 0 Siter
Janus30 Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 18 timer siden, Trine skrev: Du har ikke noe tredje øye. Vi har alle et tredje øye. Mange kaller det for brunøyet. 0 Siter
Trine Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 30 minutter siden, Janus30 skrev: Vi har alle et tredje øye. Mange kaller det for brunøyet. Ohh, det øyet ja, det hadde jeg glemt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.