Madelenemie Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Den 3/25/2016 at 19.35, stjernestøv skrev: Takk for klemmen Påskeklem til deg også Den filmen har jeg sett. Meg og sønnen min så en bra i går "war horse". Hei! Jeg liker steven spielberg, men jeg liker ikke triste filmer, filmen virket trist:-( Jeg ser mer filmer av typen science fiction, fantasy, thriller, krim og noen komedier. Jeg greier ikke triste filmer. Jeg har sett alle poltergeist filmene, de er ok, spenning er greit, jeg bare orker ikke se sorg = tårer. Jeg ser av prinsipp ingen filmer fra andre verdenskrig og jødeforfølgelse/utryddning, heller ikke sånt som hotel rwuanda, eller en film om den båten der alle døde, jeg ser ikke sånt, uansett hvor bra andre måtte mene de er. Men jeg liker tarantino:-) har sett alle filmene hans:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 7 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg liker steven spielberg, men jeg liker ikke triste filmer, filmen virket trist:-( Jeg ser mer filmer av typen science fiction, fantasy, thriller, krim og noen komedier. Jeg greier ikke triste filmer. Jeg har sett alle poltergeist filmene, de er ok, spenning er greit, jeg bare orker ikke se sorg = tårer. Jeg ser av prinsipp ingen filmer fra andre verdenskrig og jødeforfølgelse/utryddning, heller ikke sånt som hotel rwuanda, eller en film om den båten der alle døde, jeg ser ikke sånt, uansett hvor bra andre måtte mene de er. Men jeg liker tarantino:-) har sett alle filmene hans:-) Ok det endte jo bra da. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok det endte jo bra da. ok, det hjelper å vite, jeg kan likevel bli for følelsesmessig engasjert, erfaringsmessig, opplever jeg det sånn, så jeg får tenke på det:-) ( det er merkelig at jeg ble/blir sett på som kald i reaksjonene, når jeg egentlig er så følsom, mer enn kanskje de fleste, fra nå av skal jeg si mer tydelig i fra, om at jeg blir for følelsesmessig engasjert og derfor ikke vil se en film, eller mer enn normalt blir rastløs og må gå turer.) (oppfattelsen om at jeg er urolig under film, er jo nettopp fordi jeg kan bli fortvilt om andre lider/er lei seg etc..) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 33 minutter siden, Madelenemie skrev: ok, det hjelper å vite, jeg kan likevel bli for følelsesmessig engasjert, erfaringsmessig, opplever jeg det sånn, så jeg får tenke på det:-) ( det er merkelig at jeg ble/blir sett på som kald i reaksjonene, når jeg egentlig er så følsom, mer enn kanskje de fleste, fra nå av skal jeg si mer tydelig i fra, om at jeg blir for følelsesmessig engasjert og derfor ikke vil se en film, eller mer enn normalt blir rastløs og må gå turer.) (oppfattelsen om at jeg er urolig under film, er jo nettopp fordi jeg kan bli fortvilt om andre lider/er lei seg etc..) Sønnen min med asperger er også følsom når det gjelder film. Aspergere er ikke følelesløse 😊 1 Siter
Madelenemie Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Sønnen min med asperger er også følsom når det gjelder film. Aspergere er ikke følelesløse 😊 Du er av de få som forstår det:-) Klem 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 25 minutter siden, Madelenemie skrev: Du er av de få som forstår det:-) Klem Takk og klem tilbake 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.