Gå til innhold

Panikken kommer nærmere og nærmere!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

-fordi jeg bråsluttet med alle medisiner jeg fikk mot bp2. Nå begynner jeg å bli redd for å ha gjort noe alvorlig dumt. Er så redd. Hva skal jeg gjøre? 

Tror ikke det er bare å begynne på medisinene igjen, siden det jo har vært noen dager nå helt uten. Det blir vel bare rot og tull ut av det også. Så, dum som jeg er så spør jeg: Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 48ee6...c2e

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Start med Cipalex 10 MG og Seroquel inntil 150 MG (lavere om du har det)

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Start med Cipalex 10 MG og Seroquel inntil 150 MG (lavere om du har det)

Ok, takk. Men hva med Lamictalen? Må vel begynne helt forfra med den da. Veldig rart at jeg kunne finne på dette. Da jeg i sin tid fikk Lamictal fikk jeg jo et nytt og bedre liv! At jeg kan ha vært så dum! Lamictal er jo min livredder! :(

AnonymBruker
Skrevet

Og kan jeg starte rett på full dose Seroquel? (Den dosen jeg gikk på da jeg sluttet)?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, etter mer enn en uke uten må du begynne på nytt med 25 mg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ja, etter mer enn en uke uten må du begynne på nytt med 25 mg. 

Gråter. Over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...