Madelenemie Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Hei! Så denne på flyet:-) Håper du/dere hygger deg/dere med filmen:-) den er en ku påskefilml Analyze this....:-) Jeg lo så høyt at min datter spurte hva jeg så på, så gled deg shrink Hadde jeg vært psykiater ville jeg likt avvekslingen med denne ærligheten- 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Takk 😀 Skal se den når jeg kommer hjem. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 15 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Takk 😀 Skal se den når jeg kommer hjem. Yeah:-) cool Jeg likte den veldig:-) film myye bedre enn trailer, kult når han svarer "fuck you" når psykiater forklarer noe om ødipuskompleks:-) (pappaen hans ble skutt og han er jo en tøff mann) så svarer mafiaso, " fuck Freaud" Min mann så den nå for ca 40 min siden, han likte den:-) på flyet sov han?? nå sover han igjen Han liker mafiafilmer, men han sovner så fort? Its a hard life being with family for him, I think...(much easier being with wife) (familien mener konene "are the truble" ?) Men kulere enn kulest:-) vi gikk fra chinatown til little Italy, i Little Italy var vi hjemme, der er gudfar og den katolske kirke...de er mer enn kjempehyggelige, det er virkelig vanskelig for meg å tenke noen av dem som kriminelle, de setter forpliktelse og ansvar høyt, omtrent der jeg gjør I tillegg lyver de ikke, de holder avtaler, selv om andre tror de ikke gjør det, men noe muffins er det.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, Madelenemie skrev: Hei! Så denne på flyet:-) Håper du/dere hygger deg/dere med filmen:-) den er en ku påskefilml Analyze this....:-) Jeg lo så høyt at min datter spurte hva jeg så på, så gled deg shrink Hadde jeg vært psykiater ville jeg likt avvekslingen med denne ærligheten- Bra film det 0 Siter
@sin@ Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Det jeg frykter her, er at psykiateren tar denne filmtraileren som bekreftelse på at allerede (ikke-) eksisterende, (ikke-)fungerende behandingsopplegg for mennesker med alvorlig angstproblematikk, er mer enn (u)tilstrekkelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, @sin@ skrev: Det jeg frykter her, er at psykiateren tar denne filmtraileren som bekreftelse på at allerede (ikke-) eksisterende, (ikke-)fungerende behandingsopplegg for mennesker med alvorlig angstproblematikk, er mer enn (u)tilstrekkelig. Noe sånt. Anonymkode: 9dbe0...617 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 6 timer siden, Madelenemie skrev: Yeah:-) cool Jeg likte den veldig:-) film myye bedre enn trailer, kult når han svarer "fuck you" når psykiater forklarer noe om ødipuskompleks:-) (pappaen hans ble skutt og han er jo en tøff mann) så svarer mafiaso, " fuck Freaud" Min mann så den nå for ca 40 min siden, han likte den:-) på flyet sov han?? nå sover han igjen Han liker mafiafilmer, men han sovner så fort? Its a hard life being with family for him, I think...(much easier being with wife) (familien mener konene "are the truble" ?) Men kulere enn kulest:-) vi gikk fra chinatown til little Italy, i Little Italy var vi hjemme, der er gudfar og den katolske kirke...de er mer enn kjempehyggelige, det er virkelig vanskelig for meg å tenke noen av dem som kriminelle, de setter forpliktelse og ansvar høyt, omtrent der jeg gjør I tillegg lyver de ikke, de holder avtaler, selv om andre tror de ikke gjør det, men noe muffins er det.... Katolikker er noen luringer. Anonymkode: 9dbe0...617 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 9 minutes ago, @sin@ said: Det jeg frykter her, er at psykiateren tar denne filmtraileren som bekreftelse på at allerede (ikke-) eksisterende, (ikke-)fungerende behandingsopplegg for mennesker med alvorlig angstproblematikk, er mer enn (u)tilstrekkelig. Flein i stedet, da? Anonymkode: 5391c...e8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 7 minutes ago, @sin@ said: Fungerer det, mener du? Ja, jøss. Psykedelika generelt. Anonymkode: 5391c...e8c 0 Siter
@sin@ Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 25 minutes ago, AnonymBruker said: Ja, jøss. Psykedelika generelt. Anonymkode: 5391c...e8c Hmm. Høres bra ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.