Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Så denne på flyet:-)

Håper du/dere  hygger deg/dere med filmen:-) den er en ku påskefilml;) Analyze this....:-)

Jeg lo så høyt at min datter spurte hva jeg så på, så gled deg shrink:D

Hadde jeg vært psykiater ville jeg likt avvekslingen med denne ærligheten-

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk 😀 Skal se den når jeg kommer hjem. 

Madelenemie
Skrevet
15 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Takk 😀 Skal se den når jeg kommer hjem. 

Yeah:-) cool

Jeg likte den veldig:-) film myye bedre enn trailer,

kult når han svarer "fuck you" når psykiater forklarer noe om ødipuskompleks:-) (pappaen hans ble skutt og han er jo en tøff mann) så svarer mafiaso, " fuck Freaud":lol:

Min mann så den nå for ca 40 min siden, han likte den:-) på flyet sov han?? nå sover han igjen:huh: Han liker mafiafilmer, men han sovner så fort?

Its a hard life being with family for him, I think...(much easier being with wife:rolleyes:) (familien mener konene "are the truble" ?)

Men kulere enn kulest:-) vi gikk fra chinatown til little Italy, i Little Italy var vi hjemme, der er gudfar og den katolske kirke...de er mer enn kjempehyggelige, det er virkelig vanskelig for meg å tenke noen av dem som kriminelle, de setter forpliktelse og ansvar høyt, omtrent der jeg gjør;) I tillegg lyver de ikke, de holder avtaler, selv om andre tror de ikke gjør det, men noe muffins er det....

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Så denne på flyet:-)

Håper du/dere  hygger deg/dere med filmen:-) den er en ku påskefilml;) Analyze this....:-)

Jeg lo så høyt at min datter spurte hva jeg så på, så gled deg shrink:D

Hadde jeg vært psykiater ville jeg likt avvekslingen med denne ærligheten-

Bra film det :) 

Skrevet

Det jeg frykter her, er at psykiateren tar denne filmtraileren som bekreftelse på at allerede (ikke-) eksisterende, (ikke-)fungerende behandingsopplegg for mennesker med alvorlig angstproblematikk, er mer enn (u)tilstrekkelig. ;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, @sin@ skrev:

Det jeg frykter her, er at psykiateren tar denne filmtraileren som bekreftelse på at allerede (ikke-) eksisterende, (ikke-)fungerende behandingsopplegg for mennesker med alvorlig angstproblematikk, er mer enn (u)tilstrekkelig. ;)

Noe sånt.

Anonymkode: 9dbe0...617

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Madelenemie skrev:

Yeah:-) cool

Jeg likte den veldig:-) film myye bedre enn trailer,

kult når han svarer "fuck you" når psykiater forklarer noe om ødipuskompleks:-) (pappaen hans ble skutt og han er jo en tøff mann) så svarer mafiaso, " fuck Freaud":lol:

Min mann så den nå for ca 40 min siden, han likte den:-) på flyet sov han?? nå sover han igjen:huh: Han liker mafiafilmer, men han sovner så fort?

Its a hard life being with family for him, I think...(much easier being with wife:rolleyes:) (familien mener konene "are the truble" ?)

Men kulere enn kulest:-) vi gikk fra chinatown til little Italy, i Little Italy var vi hjemme, der er gudfar og den katolske kirke...de er mer enn kjempehyggelige, det er virkelig vanskelig for meg å tenke noen av dem som kriminelle, de setter forpliktelse og ansvar høyt, omtrent der jeg gjør;) I tillegg lyver de ikke, de holder avtaler, selv om andre tror de ikke gjør det, men noe muffins er det....

Katolikker er noen luringer.

Anonymkode: 9dbe0...617

AnonymBruker
Skrevet
9 minutes ago, @sin@ said:

Flein i stedet, da?

Anonymkode: 5391c...e8c

AnonymBruker
Skrevet
7 minutes ago, @sin@ said:

Fungerer det, mener du? ;)

Ja, jøss. Psykedelika generelt.

Skrevet
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, jøss. Psykedelika generelt.

Hmm. Høres bra ut. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...