AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Jeg bruker Lamictal mot bipolar. Medisinen fungerer rart nok ikke. Den fungerer noe, sånn sett at hvis jeg ikke bruker det så blir jeg veldig langt nede, men jeg er fremdeles langt nede når jeg bruker disse. Det er ikke det at doseringen er for lav heller. Jeg har stilt opp til 200 milligram morgen og det samme til kvelden, men er fremdeles langt nede, og jeg merker at dette sliter mye på meg. Jeg er så lei. Anonymkode: 17e4a...b2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Lamictal mot bipolar. Medisinen fungerer rart nok ikke. Den fungerer noe, sånn sett at hvis jeg ikke bruker det så blir jeg veldig langt nede, men jeg er fremdeles langt nede når jeg bruker disse. Det er ikke det at doseringen er for lav heller. Jeg har stilt opp til 200 milligram morgen og det samme til kvelden, men er fremdeles langt nede, og jeg merker at dette sliter mye på meg. Jeg er så lei. Anonymkode: 17e4a...b2b Meg: Legge til at jeg ikke går på DPS lenger, så derfor får jeg ikke hjelp til medisinene. Det er forsåvidt heller ikke veldig enkelt å få plass der. I og med at jeg er 18 år, går jeg på skole og har lite tid til mye jobb så tjener ikke stort (bor på hybel så har ikke råd til DPS..) Anonymkode: 17e4a...b2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Lamictal mot bipolar. Medisinen fungerer rart nok ikke. Den fungerer noe, sånn sett at hvis jeg ikke bruker det så blir jeg veldig langt nede, men jeg er fremdeles langt nede når jeg bruker disse. Det er ikke det at doseringen er for lav heller. Jeg har stilt opp til 200 milligram morgen og det samme til kvelden, men er fremdeles langt nede, og jeg merker at dette sliter mye på meg. Jeg er så lei. Anonymkode: 17e4a...b2b Lamictal virker den, men du skulle kanskje hatt tilleggsmedisiner. Lamictal alene klarer nok ikke å holde din bp i sjakk. Anonymkode: 4d411...6d3 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Det er som AB .6d3 skriver, det er dessverre ikke slik alltid at Lamictal alene er nok. Det første du bør få gjort er å måle serumkonsentasjonen. Hvis det er mer å gå på der, bør dosen økes. Evt bør du få et tillegg av antidepressiva. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lamictal virker den, men du skulle kanskje hatt tilleggsmedisiner. Lamictal alene klarer nok ikke å holde din bp i sjakk. Anonymkode: 4d411...6d3 37 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er som AB .6d3 skriver, det er dessverre ikke slik alltid at Lamictal alene er nok. Det første du bør få gjort er å måle serumkonsentasjonen. Hvis det er mer å gå på der, bør dosen økes. Evt bør du få et tillegg av antidepressiva. Hei. Jeg bruker quetiapin i tilegg forresten Anonymkode: 17e4a...b2b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Det er forresten smart å komme med alle viktige opplysninger i første innlegg. Da blir svaret ofte bedre. Kanskje Seroquel skal byttes ut mot et AD? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Hv 2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er forresten smart å komme med alle viktige opplysninger i første innlegg. Da blir svaret ofte bedre. Kanskje Seroquel skal byttes ut mot et AD? Hva er "AD"? Anonymkode: 17e4a...b2b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.