AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Jeg klarer ikke å tenke eller snakke skikkelig, prøvde å skrive dette innlegget før i dag men måtte gi opp. Det er sånn at jeg ikke klarer å fullføre en setningoftest mister jeg det siste ordet i setningen. For eksempel vis jeg skal spørre noen om de vil ha kaffe så blir det vil du ha....." enten er det helt tomt i hodet eller så kan jeg se for meg hva jeg skal si men kommer ikke på ordet. Av og til hjelper det vis jeg begynner å beskrive det jeg vil si feks kaffe blir sånn brunt varm som du drikker" Jeg har også til tider problemer med å svare når folk spør meg om noe det krever litt dypere tenking. De siste ukene har min behandler ikke fått noe som helst fornuftig svar på noe jeg prøver å svare men det blir lite fornuftig, han sier at det gjør i ingen ting. Hva er dette? Det kommer og går i perioder og nå har det vart lenge ca fire uker. Noen som har det samme? Sånn da klarte jeg å få skrevet dette fort før problemet er tilbake. Anonymkode: 28fd0...fd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Og er det noe jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 28fd0...fd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Dette kan i sjeldne tilfeller være medikamentell bivirkning. Anonymkode: 4205f...d61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å tenke eller snakke skikkelig, prøvde å skrive dette innlegget før i dag men måtte gi opp. Det er sånn at jeg ikke klarer å fullføre en setningoftest mister jeg det siste ordet i setningen. For eksempel vis jeg skal spørre noen om de vil ha kaffe så blir det vil du ha....." enten er det helt tomt i hodet eller så kan jeg se for meg hva jeg skal si men kommer ikke på ordet. Av og til hjelper det vis jeg begynner å beskrive det jeg vil si feks kaffe blir sånn brunt varm som du drikker" Jeg har også til tider problemer med å svare når folk spør meg om noe det krever litt dypere tenking. De siste ukene har min behandler ikke fått noe som helst fornuftig svar på noe jeg prøver å svare men det blir lite fornuftig, han sier at det gjør i ingen ting. Hva er dette? Det kommer og går i perioder og nå har det vart lenge ca fire uker. Noen som har det samme? Sånn da klarte jeg å få skrevet dette fort før problemet er tilbake. Anonymkode: 28fd0...fd4 Hva slags medisiner går du på? Skal nhd svare deg må han helst vite det. Selv går jeg på lyrica, som også har ordleting som bivirkning. Ordleting kan en også få ved depresjoner og andre psykiske tilstander. Hva slags diagnoser har du? Anonymkode: b3989...140 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å tenke eller snakke skikkelig, prøvde å skrive dette innlegget før i dag men måtte gi opp. Det er sånn at jeg ikke klarer å fullføre en setningoftest mister jeg det siste ordet i setningen. For eksempel vis jeg skal spørre noen om de vil ha kaffe så blir det vil du ha....." enten er det helt tomt i hodet eller så kan jeg se for meg hva jeg skal si men kommer ikke på ordet. Av og til hjelper det vis jeg begynner å beskrive det jeg vil si feks kaffe blir sånn brunt varm som du drikker" Jeg har også til tider problemer med å svare når folk spør meg om noe det krever litt dypere tenking. De siste ukene har min behandler ikke fått noe som helst fornuftig svar på noe jeg prøver å svare men det blir lite fornuftig, han sier at det gjør i ingen ting. Hva er dette? Det kommer og går i perioder og nå har det vart lenge ca fire uker. Noen som har det samme? Sånn da klarte jeg å få skrevet dette fort før problemet er tilbake. Anonymkode: 28fd0...fd4 Det kan også komme av slitenhet og mangel på søvn. Anonymkode: b3989...140 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Ingen medisiner, diagnosen vet ikke Anonymkode: 28fd0...fd4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.