Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, frosken skrev:

Ojjj... det der høres skummelt ut! Men hva slags bindinger er det du har?

Her hadde jeg racerskiene med vanlige NNN racer-bindinger. Greit at de har utløsermekanisme og bare kan klikkes på igjen - jeg hadde ikke tenkt over dette en gang.

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Her hadde jeg racerskiene med vanlige NNN racer-bindinger. Greit at de har utløsermekanisme og bare kan klikkes på igjen - jeg hadde ikke tenkt over dette en gang.

Ante ikke at det var en slik utløsermekanisme. Jeg har salomonbindinger, men kanskje de også har det.

påskelilje
9 timer siden, påskelilje skrev:

C

Men nå er det hverdag oghenXxxx

igjen og vi fatter nytt mot!

Jeg har trent badminton I to timer i dag. Deilig!

Blir så sabla irritert over hvor elendig DOL fungerer på mobil :angry::angry::angry:

Verst er det når jeg trykker på "Svar på innlegget" slik jeg gjorde i går. Den C'en stod der da jeg begynte å skrive, og kunne ikke fjernes. Siste ord på første linje ble jo bare vrøvl, og jeg kunne ikke fjerne det. Kursoren hoppet opp i innlegget over og i linja for URL'en sikkert syv ganger i løpet av den tida jeg brukte på å skrive de tre linjene :-( Grrrrrr! Det funker litt bedre når jeg bare svarer nederst, uten "Svar på innlegget".

påskelilje
12 timer siden, Xtra skrev:

Her ble det en tur på treningssenteret før påskefjellet. Der var vær og føre helt sånn passe, men ble da fire litt korte turer (fra 15-25 km.) og en dag i slalombakken. Deilig på ski, og jeg ble da sliten, men ordentlig trening var det nå ikke ;).

Fire KORTE turer på 15-25 km? Hadde det vært meg, hadde det vært lange turer :-)

påskelilje
22 timer siden, Lillemus skrev:

Ble ikke så mange skiturer som vi håpet hos oss heller, men litt ble det da:

Mandag - 1 times skitur

Onsdag - 1t 50min skitur

Torsdag - 2t 25min skitur

Fredag -  40 min på truger

Lørdag - 35 min på truger

Super treningsuke :-)

Et øyeblikk siden, påskelilje skrev:

Fire KORTE turer på 15-25 km? Hadde det vært meg, hadde det vært lange turer :-)

Jeg forbinder påske med lange turer som tar det meste av dagen, med flere matpauser, og som gjerne blir på 3-4-5 mil. Denne påsken fristet det ikke å sitte ute eller gå veldig lenge/langt. 

Annonse

påskelilje
14 timer siden, frosken skrev:

Jeg hadde fått låne en hytte på fjellet og skulle være der hele påsken for å gå på ski. Etter to dager hadde jeg gått opp noen gamle gnagsår og fikk infeksjon i dem.  Har hatt litt vanskelig for å tilpasse meg at påskeferien ikke ble noe av - har sittet hjemme og jobbet i stedet :-(

Men enig i at spinning tre ganger ikke er så aller verst - men jeg har liksom sittet og sett alle de fine skiturbildene på fb og levd meg litt inn i hvordan det ville ha vært;-)

Så kjedelig :-( Bedre lykke neste år!

påskelilje
9 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg forbinder påske med lange turer som tar det meste av dagen, med flere matpauser, og som gjerne blir på 3-4-5 mil. Denne påsken fristet det ikke å sitte ute eller gå veldig lenge/langt. 

Oi... jeg tror aldri jeg har gått mer enn maks 2 mil på ski....

Nicklusheletida
8 minutter siden, Xtra skrev:

Enig, det gjør jeg også, men dessverre for kaldt til å sette seg ned å kose seg denne påsken, defor kortete turer.

10 minutter siden, påskelilje skrev:

Oi... jeg tror aldri jeg har gått mer enn maks 2 mil på ski....

Sørlending! :P

Jeg gikk veldig lange turer hele oppveksten, gikk vel første femmilstur i 10-årsalderen. Syntes da det var nokså kjedelig (mer kjedelig enn slitsomt - var vel godt trent), men har funnet gleden ved det igjen i voksen alder. Dog er jeg litt kresen på føre og forhold, og blir dyktig sliten når føret var som det var nå (vekslende mellom is og nysnø!). Må få fart på skøytingen - den hadde fungert bedre akkurat nå (men hadde nok ikke klart det mange mil).

15 timer siden, påskelilje skrev:

C

Men nå er det hverdag oghenXxxx

igjen og vi fatter nytt mot!

Jeg har trent badminton I to timer i dag. Deilig!

Så moro med badminton! Ja, vi får fatte nytt mot. Jeg reiser en tur sydover om 6 uker, så rekker vel forhåpentligvis akkurat å reparere det jeg ødela på noen få uker, blæh... At jeg aldri lærer!! 

påskelilje
Den ‎29‎.‎03‎.‎2016 at 14.38, cilie skrev:

Så moro med badminton! Ja, vi får fatte nytt mot. Jeg reiser en tur sydover om 6 uker, så rekker vel forhåpentligvis akkurat å reparere det jeg ødela på noen få uker, blæh... At jeg aldri lærer!! 

Ja, det er knallgøy! Trente en time i går også - blir fullstendig gåen, mørkerød og svetten siler! De andre ser ikke så slitne ut, men jeg har nå alltid blitt veldig rød og svettet mye under trening - litt flaut i gymtimene på skolen, husker jeg. Nå blåser jeg i det.

Ja, på an igjen, så blir du så flott i bikini om noen uker :-) Du er sikkert flott nå også altså, men det er jo litt deilig å stramme seg opp litt før en sånn tur.

Jeg holder fortsatt på med vektplottingen min, og ser at jeg har temmelig stabil vekt: minimumsverdi er 74,4 og maksimumsverdi er 76,7 kilo, med gjennomsnitt på 75,7, fra august til nå. Er mer aktiv nå enn i høst, men det vises ikke på vekta... Synes ikke jeg spiser så himla mye heller, men jeg spiser noe godteri og drikker en del vin :-P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...