Gå til innhold

hypomani "under medisinen"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette MÅ skrives anonymt.

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har nesten aldri sex. I hypomane&maniske perioder har jeg hatt en del sex, gjerne forbundet med alkohol og syden og så videre.

Men i påska sov jeg litt mindre enn vanlig, det vil si, jeg sov slik normale mennesker sover, mens jeg til vanlig sover ekstremt mye. Jeg møtte en del gutter og hadde sex, og jeg hadde prevensjonssvikt. Jeg tok angrepille EllaOne og hadde ny prevensjonssvikt dagen etter og dagen etter. Så hvis jeg er gravid, vet jeg strengt tatt ikke hvem som er faren en gang! Så liksom "kræsja" jeg, og sov i over et døgn.

Jeg har bp1 og tar depot, kan jeg ha hatt litt hypomani "under medisinen" for å være så uansvarlig. Jeg liksom lå med gutter bare for å få øl, og ville være sosial og da er det i dagens samfunn forventet at man har sex om man endte for nær en gutt. Grunnen til at jeg lurer på om jeg hadde hypomanisymptomer under medisinen, er fordi jeg slet med utrolig dårlig hukommelse, og under mani før når jeg har vært innlagt så har jeg glemt hele innleggelsen, hukommelsen forsvinner i et dragsug.

Anonymkode: c2f68...820

AnonymBruker
Skrevet

Hva er prevensjonssvikt?

Anonymkode: ad6b9...4d9

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det kan være en hypomani på tross av/under medisinering.

AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg begynner få store problemer med Islam og hijabs, slik som jeg har hatt før under psykosenære perioder, men kanskje er det normalt i disse terrortider!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner jeg at jeg begynner få store problemer med Islam og hijabs, slik som jeg har hatt før under psykosenære perioder, men kanskje er det normalt i disse terrortider!

Nei , det er ikke normalt. På tide å oppsøke hjelp kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Har time hos legen om noen dager, men håper jeg ikke røper for mye om de psyke tankene mine

AnonymBruker
Skrevet

Tankene mine burde være mine egne, ikke for store for hodet og røpes til alle 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har time hos legen om noen dager, men håper jeg ikke røper for mye om de psyke tankene mine

Hvordan har du tenkt å få riktig hjelp hvis du holder tilbake viktig informasjon?

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk jeg har blitt gravid jeg, har fått mye mer utflod nemlig.

AnonymBruker
Skrevet

Og hyppig vannlating 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...