Gå til innhold

Voldelige ektemenn, og andre slasker som slår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det menn som mørbanker dama? jeg har aldri skjønt meg på dette her altså.

Jeg så en amerikansk dokumentar på vg-tv. Hun som det handlet om holdt på å dø. Hvilken syk jævla drittstøvel, kan banke løs på en forsvarsløs dame i timevis, mens han ler av henne. Hvilken sadisme, er det mulig???

Og hvorfor er det slik att en slik dritt, slipper nesten unna med straff? Jeg har selv vært borti bekjente som har blitt utsatt for slike krek, de slipper jo unna med det, stort sett også. Kanskje er det psykopatene som burde tvangsinnlegges, i steden for harmløse schizofrene?

AnonymBruker
Skrevet

Lurer ofte på om jeg hadde blitt sånn, hadde jeg kommet i et forhold. Men det er mer et hypotetisk spørsmål.

Anonymkode: 6cdf6...338

Skrevet

Er du sadistisk anlagt? Er du misogynist? Liker du å plage andre? Hvis nei på de 3 er du nok ikke i faresonen.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, Inner self said:

Er du sadistisk anlagt? Er du misogynist? Liker du å plage andre? Hvis nei på de 3 er du nok ikke i faresonen.

Ingen vet hva som slumrer i dypet. Hvis man kommer i en situasjon man aldri har vært i tidligere, kan man bli overrasket over seg selv.

Anonymkode: 6cdf6...338

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Inner self skrev:

1. Hun som det handlet om holdt på å dø. Hvilken syk jævla drittstøvel, kan banke løs på en forsvarsløs dame i timevis, mens han ler av henne. Hvilken sadisme, er det mulig???

2. Og hvorfor er det slik att en slik dritt, slipper nesten unna med straff?

3. Kanskje er det psykopatene som burde tvangsinnlegges, i steden for harmløse schizofrene?

1. Ondskapens gåte er vanskelig å forklare. Softwarefeil? :huh:

2. Bevisproblem, psykopater = mesterløgnere, forvirrede ofre uten klar strategi, dårlige etterforskere, lite etterforskningskapasitet...

3. Psykopater blir aldri frisk, innlegging gir ingen forandring. Ofrene kan man klare å hjelpe.

Anonymkode: 6994a...2b5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...