Inner self Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Hva feiler det menn som mørbanker dama? jeg har aldri skjønt meg på dette her altså. Jeg så en amerikansk dokumentar på vg-tv. Hun som det handlet om holdt på å dø. Hvilken syk jævla drittstøvel, kan banke løs på en forsvarsløs dame i timevis, mens han ler av henne. Hvilken sadisme, er det mulig??? Og hvorfor er det slik att en slik dritt, slipper nesten unna med straff? Jeg har selv vært borti bekjente som har blitt utsatt for slike krek, de slipper jo unna med det, stort sett også. Kanskje er det psykopatene som burde tvangsinnlegges, i steden for harmløse schizofrene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Lurer ofte på om jeg hadde blitt sånn, hadde jeg kommet i et forhold. Men det er mer et hypotetisk spørsmål. Anonymkode: 6cdf6...338 0 Siter
Inner self Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 Er du sadistisk anlagt? Er du misogynist? Liker du å plage andre? Hvis nei på de 3 er du nok ikke i faresonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 5 minutes ago, Inner self said: Er du sadistisk anlagt? Er du misogynist? Liker du å plage andre? Hvis nei på de 3 er du nok ikke i faresonen. Ingen vet hva som slumrer i dypet. Hvis man kommer i en situasjon man aldri har vært i tidligere, kan man bli overrasket over seg selv. Anonymkode: 6cdf6...338 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 2 timer siden, Inner self skrev: 1. Hun som det handlet om holdt på å dø. Hvilken syk jævla drittstøvel, kan banke løs på en forsvarsløs dame i timevis, mens han ler av henne. Hvilken sadisme, er det mulig??? 2. Og hvorfor er det slik att en slik dritt, slipper nesten unna med straff? 3. Kanskje er det psykopatene som burde tvangsinnlegges, i steden for harmløse schizofrene? 1. Ondskapens gåte er vanskelig å forklare. Softwarefeil? 2. Bevisproblem, psykopater = mesterløgnere, forvirrede ofre uten klar strategi, dårlige etterforskere, lite etterforskningskapasitet... 3. Psykopater blir aldri frisk, innlegging gir ingen forandring. Ofrene kan man klare å hjelpe. Anonymkode: 6994a...2b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.