AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 Begynt såvidt på medisiner mot bp igjen, etter at jeg i forrige uke en gang bråsluttet på dem. Begynte igjen fordi jeg ble så redd for å bli skikkelig syk. Men nå er det motsatt. Nå er jeg redd for å bli skikkelig syk om jeg tar dem. For tenk om bp-diagnosen er feil? Jeg tror nok ikke at jeg greier å ta medisiner lenger. Har fått en veldig aversjon mot å ta dem. Anonymkode: 4df73...881 0 Siter
Annkarin Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 Har du ikke vært skikkelig syk før du fikk medisiner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 24 minutter siden, Annkarin skrev: Har du ikke vært skikkelig syk før du fikk medisiner? Jo, jeg har vært skikkelig syk før jeg begynte på medisiner. Men jeg synes at jeg ofte er skikkelig syk selv om jeg tar medisiner også. Så da tenker jeg at det har med å gjøre at jeg tar medisiner mot en lidelse jeg kanskje ikke har. At jeg blir syk av å ta medisiner, og av å ikke ta dem. Ikke lett, nei. Anonymkode: 4df73...881 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.