stjernestøv Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Jeg fikk hjertesmell av 300 mg seroquel, men husker ikke om jeg fikk det av 200 mg. Jeg får ikke sove lenger på 150 mg, lurer på om jeg kan ta 200 mg eller om det er nytteløst? Tåler det vel kanskje for godt og ikke blir trøtt? Men får se i kveld da, har vært inne i hele dag. Spesielt når jeg har vært utenfor huset får jeg ikke sove. Bare lurer på om den hjertesmellen er farlig? De sa jeg ikke tålte seroquel i høye doser. Endret 30. mars 2016 av stjernestøv 0 Siter
Trine Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 Syns du skal ha litt tålmodighet her. En vanlig bivirkning på Risperdal er søvnproblemer og du har nettopp økt dosen. Så kanskje det er derfor du føler at Seroquel ikke hjelper nå. Hva mener du med hjertesmell? 0 Siter
ISW Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 "Hjertesmell" er som regel ekstraslag. Det er ikke farlig, men hvis det blir så ubehagelig at angsten øker og du ikke får sove, så er jo liksom noe av vitsen vekk. Antar at du har fått normalt kalium og magnesium i blodet nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Skrevet 30. mars 2016 7 minutter siden, Trine skrev: Syns du skal ha litt tålmodighet her. En vanlig bivirkning på Risperdal er søvnproblemer og du har nettopp økt dosen. Så kanskje det er derfor du føler at Seroquel ikke hjelper nå. Hva mener du med hjertesmell? Å herremin. Er søvnproblemer en vanlig bivirkning? Det er jo sykt. Det smeller hardt i hjertet og jeg hopper til i senga. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Skrevet 30. mars 2016 9 minutter siden, issomethingwrong skrev: "Hjertesmell" er som regel ekstraslag. Det er ikke farlig, men hvis det blir så ubehagelig at angsten øker og du ikke får sove, så er jo liksom noe av vitsen vekk. Antar at du har fått normalt kalium og magnesium i blodet nå? Åja. Da tar jeg 50 mg til om ikke jeg sovner i kveld. Kalium har jeg sluttet å ta,men magnesium tar jeg. Men det er vel sånn at man etterhvert ikke blir trøtt av seroquel? 0 Siter
ISW Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Åja. Da tar jeg 50 mg til om ikke jeg sovner i kveld. Kalium har jeg sluttet å ta,men magnesium tar jeg. Men det er vel sånn at man etterhvert ikke blir trøtt av seroquel? Du blir noe mindre trøtt i alle fall. Jeg har alltid hatt god effekt på søvn av slike medisiner, selv etter lang tid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du blir noe mindre trøtt i alle fall. Jeg har alltid hatt god effekt på søvn av slike medisiner, selv etter lang tid. Ja merker det,er jo helt gira om nettene. Det er energier som strømmer rundt i kroppen. Godt du hadde effekt av det da. Har jo nozinan da,men sykepleieren sa jeg måtte ikke ta begge de. 0 Siter
Trine Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Å herremin. Er søvnproblemer en vanlig bivirkning? Det er jo sykt. Det smeller hardt i hjertet og jeg hopper til i senga. Leser du ikke om bivirkninger på medisinene du tar? Det kan spare deg for endel bekymringer. Ikke at det er så lurt å lese om bivirkninger før man begynner på medisiner, men når man merker forandringer så kan det være lurt å se om det kan ha noen sammenheng. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Leser du ikke om bivirkninger på medisinene du tar? Det kan spare deg for endel bekymringer. Ikke at det er så lurt å lese om bivirkninger før man begynner på medisiner, men når man merker forandringer så kan det være lurt å se om det kan ha noen sammenheng. Tør ikke lese om bivirkninger,men bør kanskje det. Tror jeg har alt jeg da. Men men. Skal lese om det i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Tør ikke lese om bivirkninger,men bør kanskje det. Tror jeg har alt jeg da. Men men. Skal lese om det i morgen. For guds skyld ikke les om bivirkninger, ihvertfall ikke på gamle antipsykotika :), Anonymkode: 159b2...971 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.