AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For min del så takler jeg ikke skammen så derfor har temaet blitt litt på vent til jeg føler meg litt mer klar for det. Anonymkode: ff81f...c51 Hvem skammer du deg over? Deg selv eller ovenfor terapeuten? Jeg har ikke snakket med min terapeut om sex, men for litt siden snakket vi om et overgrep hvor jeg kjente en stor skam over å fortelle. Jeg skammet meg egentlig mest over hva terapeuten måtte tenke og forestille seg. Da svarte h*n at "jeg kjenner ingen skam, skammen føler du på". H*n sa at h*n hadde hørt så mye i løpet av mer enn 15 år som traumeterapeut at lite skulle til for å overraske X. Anonymkode: a6cbd...6ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem skammer du deg over? Deg selv eller ovenfor terapeuten? Jeg har ikke snakket med min terapeut om sex, men for litt siden snakket vi om et overgrep hvor jeg kjente en stor skam over å fortelle. Jeg skammet meg egentlig mest over hva terapeuten måtte tenke og forestille seg. Da svarte h*n at "jeg kjenner ingen skam, skammen føler du på". H*n sa at h*n hadde hørt så mye i løpet av mer enn 15 år som traumeterapeut at lite skulle til for å overraske X. Anonymkode: a6cbd...6ca Jeg skammer meg over meg selv. Har aldri snakket om overgrepene før og har en skikkelig sperre for det. Jeg har sagt til terapeuten at jeg vil snakka om det siden det har betydning for terapien, men må bare bli litt mer klar for det først. Anonymkode: ff81f...c51 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.