Gå til innhold

erfaringer med aquamin vanndrivende ved mensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer dette slik at kroppen ikke tar opp så mye vann? Sliter sånn med dette, og blir feit. Synes tydelig. 

Anonymkode: 4e886...264

Du blir jo ikke feit, det er jo bare vann som du jo tisser ut igjen etter noen få dager. Jeg ville ikke belastet kroppen med medisiner av den grunn, men mindre du går opp flere kg (mer enn 2-3).

AnonymBruker
Den 31.3.2016 at 20.24, Lillemus skrev:

Du blir jo ikke feit, det er jo bare vann som du jo tisser ut igjen etter noen få dager. Jeg ville ikke belastet kroppen med medisiner av den grunn, men mindre du går opp flere kg (mer enn 2-3).

Har gått med vannvekt lenge uten å være klar over det. Drakk 4liter med vann, våknet og så ordentlig tynn ut. Trente mye, spiste lite og ble fortvile siden jeg ikke gikk ned, er som sagt lei av vannvekt nå som jeg først har fått det bort. Ser feit ut. Tror jeg hadde 3kg vann i kroppen nå sist...folk la hvertfall merke til det. 

AnonymBruker
Den 31.3.2016 at 20.24, Lillemus skrev:

men fungerer det? hvis man tar det før mensen slik at vannvekta ikke kommer?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men fungerer det? hvis man tar det før mensen slik at vannvekta ikke kommer?

Det vet jeg ikke, synes du skal ta opp dette med legen din om du vil begynne på medisiner for det. Har du prøvd vanndrivende te eller noe sånt? Spør på helsekosten kanskje?

Annonse

AnonymBruker

N

9 timer siden, Lillemus skrev:

Det vet jeg ikke, synes du skal ta opp dette med legen din om du vil begynne på medisiner for det. Har du prøvd vanndrivende te eller noe sånt? Spør på helsekosten kanskje?

Ja, kan høre med lege, men ja produktet i seg selv er lett vanndrivende så man behøver ikke resept. Synes bare dett er kjedelig. Det synes så godt på meg. Fungerer det å drikke 4-7 liter med vann? leste det et sted :)

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

N

Ja, kan høre med lege, men ja produktet i seg selv er lett vanndrivende så man behøver ikke resept. Synes bare dett er kjedelig. Det synes så godt på meg. Fungerer det å drikke 4-7 liter med vann? leste det et sted :)

hvis an drikker mye vann. Tar kroppen opp det vannet man drikkr istedenfor at du tisser det ut slik at du blir seende enda feitere ut`

AnonymBruker
9 timer siden, Lillemus skrev:

hvis man drikker mye vann. Tar kroppen opp det vannet man drikker istedenfor at du tisser det ut slik at du blir seende enda feitere ut` ?

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis man drikker mye vann. Tar kroppen opp det vannet man drikker istedenfor at du tisser det ut slik at du blir seende enda feitere ut` ?

Nei, jeg mener at om man drikker mye (vann, te, kaffe) så virker det vanndrivende. Å drikke 4-7 liter vann om dagen vil jeg ikke anbefale! For mye vann skiller ut mineraler og salter fra kroppen og folk har faktisk mistet livet av å drikke for mye vann på kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...