Gå til innhold

NHD/ Søvnproblemer etter seponering av medisin.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere mnd Imovane (mis)bruk økte jeg ap, cisordinol til 30 mg (etter din anbefaling) da jeg kuttet Imovane brått.

De siste 2 nettene har jeg nesten ikke sovet/sovet elendig.. Er dette "naturlig" etter Imovane slutt eller er det fare for forverring av min bipolare lidelse? Det kjennes ut som Cisordinol 30 mg ikke virker på meg i det hele tatt nå, blir ikke trøtt og dempet i det hele tatt..

Anonymkode: 3e542...d15

AnonymBruker
Skrevet

Får tanker om at kanskje den Cisordinolen jeg tar er falsk medisin.. 

Skrevet

Cisordinol fikk jeg da jeg var svinsyk så den er nok ekte 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Annkarin skrev:

Cisordinol fikk jeg da jeg var svinsyk så den er nok ekte 

Tenker ikke at Cisordinol generelt er falsk medisin, men denne boksen jeg fikk fordi den virker ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du NHD leser dette kan jeg ta litt høyere dose i kveld? 30 mg gir meg ikke tilstrekkelig ro og søvn. Har både 2 og 10 mg tabletter. Hvor mye kan/bør jeg ta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...