Annkarin Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 Var hos legen på dps idag og føler jeg har blamert meg selv, fordi jeg måtte stille det samme spørsmålet om igjen og om igjen, for å bli beroliget. Problemet er at jeg tror jeg kan forutse/tegn fra gud på vonde, dødelige ting som vil skje meg, helsemessig og selvmordsbombermessig osv. Kjemper mot tankene. Hun trodde det kanskje var maniutvikling så fikk beskjed om å ta zyprexa i 3 dager. Så tok idag og følte meg bedre og sov litt, men nå er jeg redd jeg faktisk tror på tegnene. Føler jeg har blamert meg selv som måtte spørre om dette igjen og igjen for å få det avkreftet. Hun var høflig og avkreftet hver gang. Etterpå ble jeg redd hun hadde skjulte budskap og informasjon om at jeg skulle dø og ble livredd, men fikk det avkreftet av en sykepleier, så det tror jeg ikke lenger. Men kanskje hun ikke vet det selv at hun har inside information og ikke sa det med vilje, skjønner? Jeg tok 5 mg zyprexa idag, kan jeg ta 5 til, til kvelden eller må jeg vente til morgen kveld? Sliter sånn med tankene, men hun jeg bor med merker ingenting fordi jeg har roet meg ned og ikke snakker om dette til henne. Føles ikke godt å ha blamert meg selv... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 Jeg synes du skal ta minst 10 mg hver dag i langt mer enn 3 dager. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Var hos legen på dps idag og føler jeg har blamert meg selv, fordi jeg måtte stille det samme spørsmålet om igjen og om igjen, for å bli beroliget. Problemet er at jeg tror jeg kan forutse/tegn fra gud på vonde, dødelige ting som vil skje meg, helsemessig og selvmordsbombermessig osv. Kjemper mot tankene. Hun trodde det kanskje var maniutvikling så fikk beskjed om å ta zyprexa i 3 dager. Så tok idag og følte meg bedre og sov litt, men nå er jeg redd jeg faktisk tror på tegnene. Føler jeg har blamert meg selv som måtte spørre om dette igjen og igjen for å få det avkreftet. Hun var høflig og avkreftet hver gang. Etterpå ble jeg redd hun hadde skjulte budskap og informasjon om at jeg skulle dø og ble livredd, men fikk det avkreftet av en sykepleier, så det tror jeg ikke lenger. Men kanskje hun ikke vet det selv at hun har inside information og ikke sa det med vilje, skjønner? Jeg tok 5 mg zyprexa idag, kan jeg ta 5 til, til kvelden eller må jeg vente til morgen kveld? Sliter sånn med tankene, men hun jeg bor med merker ingenting fordi jeg har roet meg ned og ikke snakker om dette til henne. Føles ikke godt å ha blamert meg selv... Uff, høres ikke godt ut, bra du tar zyprexa da. God bedring 0 Siter
Annkarin Skrevet 1. april 2016 Forfatter Skrevet 1. april 2016 58 minutter siden, stjernestøv skrev: Uff, høres ikke godt ut, bra du tar zyprexa da. God bedring Jeg er så redd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 12 timer siden, Annkarin skrev: Jeg er så redd Ånei, det er noe av det verste som er. Håper det kommer seg fort, kanskje du skulle hatt noen beroligende? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 14 timer siden, Annkarin skrev: Jeg er så redd Hei AK, hvordan går det med deg i dag? 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. april 2016 Forfatter Skrevet 2. april 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Hei AK, hvordan går det med deg i dag? Ser The Secret 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 21 timer siden, Annkarin skrev: Men går bra Godt å høre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.