Angstlei Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Andre her inne som opplever depresjon nå om våren og særlig på "fine" dager?. Angsten øker også, er det knallsol klarer jeg ikke gå ut overhodet :(. Når media har helsider med "nå kommer sola", kunne det like gjerne stått "nå kommer pesten" :). Føler neste att jeg er den eneste som har det slik og att "alle" må ha det bra når sola steker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 37 minutter siden, Angstlei skrev: Andre her inne som opplever depresjon nå om våren og særlig på "fine" dager?. Angsten øker også, er det knallsol klarer jeg ikke gå ut overhodet :(. Når media har helsider med "nå kommer sola", kunne det like gjerne stått "nå kommer pesten" :). Føler neste att jeg er den eneste som har det slik og att "alle" må ha det bra når sola steker. Jeg har det også slik, desverre - og jeg synes det er kjempetrist at jeg reagerer på den måten. Anonymkode: a8f31...d1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, Angstlei skrev: Andre her inne som opplever depresjon nå om våren og særlig på "fine" dager?. Nei, det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: e3e36...070 0 Siter
Trine Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Jeg blir ikke ekstra deprimert på solskinnsdager, men jeg er generelt mer deprimert i perioden april t.o.m oktober, enn jeg er i november t.o.m mars. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.