AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Øte Cisordinol til 30 mg og videre til 36 mg i går. De siste tre dagene har beina mine føltes helt svake, vonde og som bly. Kan ap bruk være en forklaring på dette? Klarer nesten ikke reise meg og nesten vanskelig for å gå.. Dette føles ikke bra! Anonymkode: c4db0...6a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øte Cisordinol til 30 mg og videre til 36 mg i går. De siste tre dagene har beina mine føltes helt svake, vonde og som bly. Kan ap bruk være en forklaring på dette? Klarer nesten ikke reise meg og nesten vanskelig for å gå.. Dette føles ikke bra! Anonymkode: c4db0...6a4 Ja ap kan gjøre sånt. Jeg er stiv og det er tungt å gå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja ap kan gjøre sånt. Jeg er stiv og det er tungt å gå. Ja, stokk stiv.. For noe dritt!! Anonymkode: c4db0...6a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, stokk stiv.. For noe dritt!! Anonymkode: c4db0...6a4 Ja ap er noe dritt! Tenk å trenge det 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Cisordinol gjorde lårene mine helt stive, greide ikke danse. Jeg elsker å danse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: Cisordinol gjorde lårene mine helt stive, greide ikke danse. Jeg elsker å danse. Det rare er at jeg har brukt Cisordinol i MANGE år uten egentlig å ha fått slike problem. Merket litt av og til, men ikke så mye. Men når jeg økte nå fra 20 til 30 ble det virkelig ille.. Er det noe man kan gjøre mon tro for å bli kvitt/redusere plagene? Forsiktig trening eller annet? Jeg går ikke til psykiater så står alene med medisinering og bivirkninger.. :-( Anonymkode: c4db0...6a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja ap er noe dritt! Tenk å trenge det Jeg er "avhengig" av det etter MANGE års bruk.. Har nesten ikke sovet normal søvn halve livet.. :-( Anonymkode: c4db0...6a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er "avhengig" av det etter MANGE års bruk.. Har nesten ikke sovet normal søvn halve livet.. :-( Anonymkode: c4db0...6a4 Jeg og etter på og av, nå klarer jeg meg visst ikke uten Det jeg ble mest stiv av var abilify, da gikk jeg stiv som en stokk. Men har alltid blitt stiv av all ap jeg, og kriblinger...spesielt når jeg legger meg, da er det iallefall verst. Jeg har hatt mange ulike ting å sove på, det beste er seroquel tror jeg. Ap det og. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. april 2016 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det rare er at jeg har brukt Cisordinol i MANGE år uten egentlig å ha fått slike problem. Merket litt av og til, men ikke så mye. Men når jeg økte nå fra 20 til 30 ble det virkelig ille.. Er det noe man kan gjøre mon tro for å bli kvitt/redusere plagene? Forsiktig trening eller annet? Jeg går ikke til psykiater så står alene med medisinering og bivirkninger.. :-( Anonymkode: c4db0...6a4 Jeg måtte slutte på cisordinol pga det og fikk abilify isteden , den kan jeg danse med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.