Gå til innhold

Bare lurer på noe ang psykose.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Begge gangene jeg var gravid skjedde det mye, første gang hadde jeg kontakt med aliens. Trodde jeg gikk med en hybrid baby i magen, helt til han var født. Så mye lys og det skjedde mange operasjoner som jeg var bevisst på. Andre gangen sa min mann "Det kommer vel en svarting nå da". Jeg hadde vært mye ute og danset med kurdere, jeg trodde jeg hadde en mørkhudet baby i magen helt til han var født. Ble lettet da han var født og sa "Tror du meg nå" til samboeren min. Hadde mye kontakt med Gud i det svangerskapet, babyen i magen hadde urytmisk hjerte rytme. Jeg tenkte at babyen...kroppen hans skiftet sjel, derfor dette med hjertet. I livet mitt har jeg opplevd mye åndelig, var dette psykotisk? Jeg holdt jo det for meg selv, ville en psykotisk klart det? Jeg har jo alltid hatt angst pga dette, angsten klarte jeg ikke skjule. Men har i perioder hatt kontakt med psykiatrien, da sa jeg vel noe og det ble tolket som grensepsykotisk. Har vært på og av ap, det at jeg har tatt det....har det gjort meg avhengig? 

Skrevet

Psykose er nok forskjellig for alle. På 80-tallet var psykose om aliens vanlig, du har sikkert sett mye filmer om utenomjordiske og derfor er din psykose ang aliens ?

Skrevet

Da jeg var psykotisk trodde jeg alt var et spill. De ansatte på psykiatrisk var skuespillere med i spillet. Folk på gata og på trikken også. Fremmede mennesker trodde jeg at jeg kjente, for ansiktet deres var byttet ut med kjente fjes. Jeg er litt hypokonder så hadde psykose om HIV og føflekkreft. Så hadde en gutt lekt med meg, derfor trodde jeg han styrte spillet og at alle var med, hele byen...

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Annkarin skrev:

Psykose er nok forskjellig for alle. På 80-tallet var psykose om aliens vanlig, du har sikkert sett mye filmer om utenomjordiske og derfor er din psykose ang aliens ?

Har sett endel filmer om det ja, så masse skrekkfilmer i min barndom og ble nervevrak. 

Skrevet

Men jeg så the Secret dokumentaren idag

så har dekodet nok en vrangforestilling jeg hadde

siden alt er energi og vi er Gud selv prøver finne ut av oss selv

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Annkarin skrev:

Da jeg var psykotisk trodde jeg alt var et spill. De ansatte på psykiatrisk var skuespillere med i spillet. Folk på gata og på trikken også. Fremmede mennesker trodde jeg at jeg kjente, for ansiktet deres var byttet ut med kjente fjes. Jeg er litt hypokonder så hadde psykose om HIV og føflekkreft. Så hadde en gutt lekt med meg, derfor trodde jeg han styrte spillet og at alle var med, hele byen...

Det høres mer psykotisk ut ja. Jeg trodde jeg var hiv smittet da den nyheten kom, trodde det var smitte overalt. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Men jeg så the Secret dokumentaren idag

så har dekodet nok en vrangforestilling jeg hadde

siden alt er energi og vi er Gud selv prøver finne ut av oss selv

Ja alt er energi og vi er Gud alle sammen, det har jeg alltid visst tror jeg. Lekte Gud da jeg var liten, ga sjel til dukkene mine og ulike personligheter hadde de. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det høres mer psykotisk ut ja. Jeg trodde jeg var hiv smittet da den nyheten kom, trodde det var smitte overalt. 

Trodde bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine og gi de til gutten som styrte spillet og hørte hennes fottrinn på vei til å drepe meg

var veldig redd

så husker jeg ikke mer, bare et Glimt av at jeg snakket med henne på telefonen og hun sa jeg burde dra på sykehuset. Så tok tanta mi meg med på legevakta og det var uutholdelig for alt tok så lang tid. Hørte stemmen til gamle psykiateren min som prøvde hjelpe meg , telepati? Han sa jeg måtte bevise at jeg kunne sove selv om jeg var manisk. Da kunne jeg ikke straffes for å ha åpnet posten til venninnen min og gitt henne kreft fordi celleprøven var positiv og det ikke ble oppdaget i tide fordi jeg åpnet posten hennes. Dette var vrangforestillinger, hun hadde ikke livmorhalskreft hun. Men hvis jeg beviste jeg kunne sove masse tross mani var jeg manisk mens jeg åpnet posten hennes og ikke strafferettslig tilregnelig... Fælt å tro du har gitt noen kreft . Men jeg har fått mange av vrangforestillingene avkreftet fordi de ikke var sanne. Men de med Gud og forvarsler er verre for de kan ikke avkreftes på samme måte. Slik som med dine aliens 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Annkarin skrev:

Trodde bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine og gi de til gutten som styrte spillet og hørte hennes fottrinn på vei til å drepe meg

var veldig redd

så husker jeg ikke mer, bare et Glimt av at jeg snakket med henne på telefonen og hun sa jeg burde dra på sykehuset. Så tok tanta mi meg med på legevakta og det var uutholdelig for alt tok så lang tid. Hørte stemmen til gamle psykiateren min som prøvde hjelpe meg , telepati? Han sa jeg måtte bevise at jeg kunne sove selv om jeg var manisk. Da kunne jeg ikke straffes for å ha åpnet posten til venninnen min og gitt henne kreft fordi celleprøven var positiv og det ikke ble oppdaget i tide fordi jeg åpnet posten hennes. Dette var vrangforestillinger, hun hadde ikke livmorhalskreft hun. Men hvis jeg beviste jeg kunne sove masse tross mani var jeg manisk mens jeg åpnet posten hennes og ikke strafferettslig tilregnelig... Fælt å tro du har gitt noen kreft . Men jeg har fått mange av vrangforestillingene avkreftet fordi de ikke var sanne. Men de med Gud og forvarsler er verre for de kan ikke avkreftes på samme måte. Slik som med dine aliens 

Du hadde vrangforestillinger ja. Men jeg har virkelig gjort folk syke, og fått folk til å ha ulykker. Det er sterke krefter jeg har hatt med å gjøre. 

Skrevet

Pappa trodde selv etter psykosen var over at eks kona var prostituert fordi han fikk telefon om det 

men når man er psykotisk får man SMS og oppringninger som ikke skjer i virkeligheten 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Annkarin skrev:

Pappa trodde selv etter psykosen var over at eks kona var prostituert fordi han fikk telefon om det 

men når man er psykotisk får man SMS og oppringninger som ikke skjer i virkeligheten 

Det har ikke jeg opplevd. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det har ikke jeg opplevd. 

Hadde jeg ikke spurt han jeg fikk SMS fra hvorfor han sendte den SMSen om at jeg skulle legge igjen posen med sko på flyplassen i syden og han ikke skjønte noen ting ... Så jeg sjekket telefonen og fant ut det aldri fantes noen slik SMS. La igjen alle skoene mine pga psykose 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Hadde jeg ikke spurt han jeg fikk SMS fra hvorfor han sendte den SMSen om at jeg skulle legge igjen posen med sko på flyplassen i syden og han ikke skjønte noen ting ... Så jeg sjekket telefonen og fant ut det aldri fantes noen slik SMS. La igjen alle skoene mine pga psykose 

Men jeg har fått telefon fra en avdød og det vistes på telefonen, det var midt på natten. Ingen var der. Og min sønns telefon ringte når den lå på rommet hans, den tok jeg og jeg hørte folk i bakgrunnen og noen pustet. Min sønn satt med meg, ingen var på rommet. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Begge gangene jeg var gravid skjedde det mye, første gang hadde jeg kontakt med aliens. Trodde jeg gikk med en hybrid baby i magen, helt til han var født. Så mye lys og det skjedde mange operasjoner som jeg var bevisst på. Andre gangen sa min mann "Det kommer vel en svarting nå da". Jeg hadde vært mye ute og danset med kurdere, jeg trodde jeg hadde en mørkhudet baby i magen helt til han var født. Ble lettet da han var født og sa "Tror du meg nå" til samboeren min. Hadde mye kontakt med Gud i det svangerskapet, babyen i magen hadde urytmisk hjerte rytme. Jeg tenkte at babyen...kroppen hans skiftet sjel, derfor dette med hjertet. I livet mitt har jeg opplevd mye åndelig, var dette psykotisk? Jeg holdt jo det for meg selv, ville en psykotisk klart det? Jeg har jo alltid hatt angst pga dette, angsten klarte jeg ikke skjule. Men har i perioder hatt kontakt med psykiatrien, da sa jeg vel noe og det ble tolket som grensepsykotisk. Har vært på og av ap, det at jeg har tatt det....har det gjort meg avhengig? 

Tror ikke dette har med psykose å gjøre. Psykose ligner mer på en kraftig ungdomsforelskelse har jeg forstått.  

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, FGT skrev:

Tror ikke dette har med psykose å gjøre. Psykose ligner mer på en kraftig ungdomsforelskelse har jeg forstått.  

Nei det har vel ikke det. Å det har jeg ikke hørt før. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det hørte jeg nettopp fra den nye serien som nettopp har begynt på nrk, med tittelen "Kroppen min " De sammen stoffene er i sving i begge  disse tilfellene som dopamin og adrenalin, altså det har med kjemien i hjerne i begge tilfelle å gjøre.

Endret av FGT
stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, FGT skrev:

Jo det hørte jeg nettopp fra den nye serien som nettopp har begynt på nrk, med tittelen "Kroppen min " De sammen stoffene er i sving i begge  disse tilfellene som dopamin og adrenalin

Å spemnende da. Jeg har opplevd ekstase også,det var fantastisk. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å spemnende da. Jeg har opplevd ekstase også,det var fantastisk. 

Sikkert noe av det samme det også

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Høres mer ut som vrangforestillinger.

Uten at jeg er ekspert da, lizzom.

Anonymkode: c7271...cb8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...