Gå til innhold

Bare lurer på noe ang psykose.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Dette er faktisk virkelighet, har ingenting med psykose å gjøre. 

Nettopp derfor er det vel psykose , fordi du tror det er virkelighet. Men jeg skal ikke begi meg ut på en diskusjon om dette nå :-)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Nettopp derfor er det vel psykose , fordi du tror det er virkelighet. Men jeg skal ikke begi meg ut på en diskusjon om dette nå :-)

Ok, du får tro hva du vil :-)

Skrevet

Venninnen min hadde en 3 - 4 år gammel Samsung smarttelefon, den ringte opp av seg selv. Det var fordi den var ødelagt, for hun kjøpte ny telefon, og da opphørte slik tulleringing.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Høstløv skrev:

Venninnen min hadde en 3 - 4 år gammel Samsung smarttelefon, den ringte opp av seg selv. Det var fordi den var ødelagt, for hun kjøpte ny telefon, og da opphørte slik tulleringing.

Ok, jeg har alltid hatt "tull" med telefoner, så det er nok noe med energiene mine hehe :) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok, jeg har alltid hatt "tull" med telefoner, så det er nok noe med energiene mine hehe :) 

Jeg har hørt om mange som har slike problemer med telefonene, det har ingenting med "energier" eller deg å gjøre.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg har hørt om mange som har slike problemer med telefonene, det har ingenting med "energier" eller deg å gjøre.

Ok, hver sin tro....

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, hver sin tro....

Dette handler om å forholde seg til virkeligheten, ikke "tro".

Anonymkode: c7271...cb8

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler om å forholde seg til virkeligheten, ikke "tro".

Men jeg tror mine telefoner har blitt påvirket av energier,kanskje andre telefoner blir det og. Hva vet jeg. 

Nicklusheletida
Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok, du får tro hva du vil :-)

Hva er det som er så spesielt med deg i forhold til alle andre som påvirker telefonene på en slik måte ?

Er du noe helt utenom det vanlige ?

Skrevet

Men jeg tror mine telefoner har blitt påvirket av energier,kanskje andre telefoner blir det og. Hva vet jeg. 

Det kalles teknologi Stjernestøv, ikke energi. Noen ganger får slike produkter litt hikke. Spesielt pcer, nettbrett og mobiltelefoner. Jo mer fancy som blir stappet inn dess mer rart skjer. Digitalteknikk er ikke så stabilt som man skulle ønske.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet du tydeligvis ingen ting om...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ser at det har kommet 50 svar i denne tråden.

Minner om at to av kriteriene for å kalle noe for en vrangforestilling er:  " .... og for den enkelte har absolutt sannhetsverdi" og "... er upåvirkelig av argumentasjon, fornuft og logikk".

Det er nytteløst å argumentere en person bort fra vrangforestillinger. Det kan en like godt slutte med / gi opp.

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er det som er så spesielt med deg i forhold til alle andre som påvirker telefonene på en slik måte ?

Er du noe helt utenom det vanlige ?

Det er ikke bare meg som har sterke energier nei, har også opplevd at radio har skrudd seg på flere ganger av seg selv. 

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, Trine skrev:

Det kalles teknologi Stjernestøv, ikke energi. Noen ganger får slike produkter litt hikke. Spesielt pcer, nettbrett og mobiltelefoner. Jo mer fancy som blir stappet inn dess mer rart skjer. Digitalteknikk er ikke så stabilt som man skulle ønske.

Ja det kan vel vle både det ene og det andre. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan vel vle både det ene og det andre. 

Det kan det, men det skyldes ikke "energier". Garantert!

stjernestøv
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan det, men det skyldes ikke "energier". Garantert!

Neivel. Dere er så bastante, har dere vrangforestillinger?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neivel. Dere er så bastante, har dere vrangforestillinger?

Nei, vi baserer oss på virkeligheten og fakta.

Skrevet

Nå synes jeg vi bør slutte å plage Stjernestøv med å argumentere mot henne. Det er en diskusjon det ikke går an å vinne og man har heller ikke noe å vinne på det.

Synes i stor grad Stjernestøv har sluttet å "misjonere" for sine synspunkter så da er vel alt egentlig greit?

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Nå synes jeg vi bør slutte å plage Stjernestøv med å argumentere mot henne. Det er en diskusjon det ikke går an å vinne og man har heller ikke noe å vinne på det.

Synes i stor grad Stjernestøv har sluttet å "misjonere" for sine synspunkter så da er vel alt egentlig greit?

Enig med deg. Det handler også om å vise respekt for andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Enig. Jeg synes også hun har gjort store fremskritt i det siste. 

Anonymkode: d4c45...29e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...