AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 Det har blitt for mye. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg lever. Jeg er ingenting verdt. Mine meninger er ingenting verdt. Mine løsninger er ingenting verdt. Jeg har aldri vært noe verdt. Livet er for vanskelig for meg. Jeg passer ikke inn. Anonymkode: 3858b...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 Har du barn? Da er jeg sikker på at du er mye verdt for noen! Anonymkode: d4cdd...9b7 0 Siter
ISW Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 Hvor mye bedre hadde ikke livet ditt blitt eller vært hvis du ikke stilte deg selv disse spørsmålene og utsagnene? Alle mennesker har rett til å leve. Utsagnene dine er et symptom på sykdom og ikke fakta. Med terapi kan du lære deg å ikke stille/vektlegge dem. 1 Siter
frosken Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt for mye. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg lever. Jeg er ingenting verdt. Mine meninger er ingenting verdt. Mine løsninger er ingenting verdt. Jeg har aldri vært noe verdt. Livet er for vanskelig for meg. Jeg passer ikke inn. Anonymkode: 3858b...2aa Hva slags svar vil være til hjelp for deg i denne tråden? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, frosken skrev: Hva slags svar vil være til hjelp for deg i denne tråden? Det finnes nok ingen svar som vil være til hjelp. Det er å få det ut så jeg ikke gjør noe enda dummere enn å skrive det her. Anonymkode: 3858b...2aa 0 Siter
frosken Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes nok ingen svar som vil være til hjelp. Det er å få det ut så jeg ikke gjør noe enda dummere enn å skrive det her. Anonymkode: 3858b...2aa Har det skjedd noe konkret som har forsterket disse følelsene nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 15 minutter siden, frosken skrev: Har det skjedd noe konkret som har forsterket disse følelsene nå? Det er nok summen av veldig mange ting. Anonymkode: 3858b...2aa 0 Siter
villakulla Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 vet hvordan du har det,har det slik selv nå-ingenting betyr noe. var ikke til hjelp dette men ville bare si du ikke er alene om disse tankene. 0 Siter
frosken Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok summen av veldig mange ting. Anonymkode: 3858b...2aa Kanskje ville det være nyttig for deg om du turte å skrive mer utfyllende om hva som gjør at ting topper seg for deg. Kanskje blir du enda mer ensom når du skriver om din smerte så vagt og "totaliserende". Du vet jo at det du skriver ikke stemmer, men noe trigger disse følelsene i deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 Tror de som passer inn egentlig ikke er bevisste. En annen type mennesker; mer i retning roboter, eller en zombie. Anonymkode: a0075...bdc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt for mye. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg lever. Jeg er ingenting verdt. Mine meninger er ingenting verdt. Mine løsninger er ingenting verdt. Jeg har aldri vært noe verdt. Livet er for vanskelig for meg. Jeg passer ikke inn. Anonymkode: 3858b...2aa Føler med deg. Har det likedan og selvforakten har ingen grenser. Noen ganger er jeg så sint på meg selv at jeg ikke vet ut og inn. Vet ikke hvordan løse sånt men håper du finner ut av det. Anonymkode: 39bdb...352 0 Siter
Elionoe Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 Klart du er verdt noe for andre. Har du familie, venner eller dyr? Du føler kanskje ikke at de viser at de er glad i deg, men jeg er sikker på at de er glad i deg. Foreldrene dine er glad i deg. Noen foreldre klarer ikke vise det, f.eks. fordi de selv strever psykisk, men stort sett alle foreldre er glad i barna sine. Alle er verdt noe for andre, selv om det kanskje ikke føles slik nå, for du leter etter unskyldninger for å kunne si at dine meninger, løsninger og du selv ikke er verdt noe. Jeg sier ikke dette som "bedreviter", for jeg har vært der du er nå, men livet mitt har gått videre og jeg ser rundt meg og ser at jeg er verdt noe. Det så jeg ikke før, for da var viljen til å leve så liten. Viljen min var så liten at jeg var tvangsinnlagt i 4 mnd. etter et alvorlig selvmordsforsøk jeg overlevde, men til slutt bestemte jeg meg for å leve. Nå, halvannet år senere, tenker jeg at jeg er glad noen holdt håpet mitt for meg i den tiden jeg ikke klarte å holde det selv. For meg hjelper det å tenke at selvmord ikke er et alternativ. At det ikke er jeg som skal velge når livet skal ta slutt, men naturen selv. Som en mor fra et annet forum, som selv strever psykisk sier: "livet skal leves". 0 Siter
Elionoe Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 11 timer siden, frosken skrev: Hva slags svar vil være til hjelp for deg i denne tråden? Slike spørsmål, som du også stiller mye i andre tråder, synes jeg er unødvendig. De gjør ikke at TS føler seg bedre. Du stiller et spørsmål der undertonen er: "Denne tråden er bare tull og jeg ser ingen mening med å opprette den". Hva vil du oppnå med å spørre slik? 0 Siter
frosken Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, Elionoe skrev: Slike spørsmål, som du også stiller mye i andre tråder, synes jeg er unødvendig. De gjør ikke at TS føler seg bedre. Du stiller et spørsmål der undertonen er: "Denne tråden er bare tull og jeg ser ingen mening med å opprette den". Hva vil du oppnå med å spørre slik? Nei, jeg har ikke ment å komme med en slik antydning i denne kommentaren. Jeg spurte fordi jeg var oppriktig interessert i om trådstarter hadde noen tanker om måter vi kan svare henne på som vil være til nytte for henne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 17 timer siden, frosken skrev: Kanskje ville det være nyttig for deg om du turte å skrive mer utfyllende om hva som gjør at ting topper seg for deg. Kanskje blir du enda mer ensom når du skriver om din smerte så vagt og "totaliserende". Du vet jo at det du skriver ikke stemmer, men noe trigger disse følelsene i deg. Jeg ønsker ikke å utlevere meg mer her. Anonymkode: 3858b...2aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.