AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 Hei. Jeg sliter veldig mye med, og har slitt mye i mange år med ekstrem tiltaksløshet. Jeg er normalt et veldig blidt og omgjengelig vesen, og har ikke noen typiske synlige tegn på depresjon. Merker det veldig godt med skole, trening og andre til som jeg ikke MÅ gjøre, men som er viktig at jeg gjør, at det ofte blir skuffet vekk, selv om jeg har utrolig LYST å være flink. Jeg har så lyst til å være flink å dra på slike ting, at jeg blir oppriktig forbanna på meg selv når jeg ikke drar, og tyr noen ganger til uheldige frustrasjonsutløp som fort går ut over tingene rundt meg. Dette skjer kun når jeg er alene. Når jeg har bestemt meg for å dra, så er det ofte når jeg tenker på det at jeg føler en intens redsel/forbannet/panikk følelse i brystet, og jeg skjønner ikke hva det er. Jeg klarer ikke helt å beskrive hva det føles som, men det er ikke en god følelse. Jeg har prøvd å forklare det til meg selv mange ganger, men det er ikke så lett å gjøre noe med det når jeg ikke klarer å formidle hvordan det er. har ingenting med at jeg ikke orker eller noe, for jeg har et bra energinivå, og ting jeg syns er skikkelig gøy eller jeg MÅ gjøre (fotballtrening, jobb etc.) kommer jeg på hver gang, og er punktlig som få. Men dette kommer til å ødelegge livet mit i framtiden om det ikke er noe som kan gjøres. Fortsetter ejg slik, kommer jeg til å stryke på skolen og og resten kommer til å gå til helv**** derfra. Noen tips / råd...? Håper det finnes noen andre som har samme greien, for det føles virkelig ut som en sykdom jeg vet er der, men ikke kan gjøre noe med... Anonymkode: 43471...926 0 Siter
frosken Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 Betyr dette at du har mye fravær fra skolen men ikke fra fotballtrening? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Du skriver at du kjenner en sterk "redsel/forbannet/panikke" i brystet. Jeg tror det er de følelsene du må ta tak i. Spør deg selv "hvorfor?". Anonymkode: 45502...322 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.