Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man være benmargsgiver mens man bruker SS og AD, eller må de først seponeres?

Anonymkode: 2188b...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan bli aktuelt i nær fremtid. Det er nødvendig for meg å vite om jeg eventuelt må seponere medisinene. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen her som kjenner til det? Jeg tror ikke det er mulig å sette seg opp i registeret for benmargsgiver, men går ut fra at det stiller seg annerledes når mottaker er en nær slektning. Hvis det ikke er mulig får jeg begynne seponeringen av medisiner. Jeg bruker også medisin for lavt stoffskifte.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Dette hadde jeg lest, men forstod det slik at det mest gjaldt de som ville verve seg i registeret. Jeg antar at det er litt andre regler når det er aktuelt til de nærmeste. Men jeg skal lese det flere ganger, og se om jeg finner mer av det jeg lurer på.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg betviler meget sterkt at den nevnte medisinbruk skal hindre en i å gi benmarg.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg betviler meget sterkt at den nevnte medisinbruk skal hindre en i å gi benmarg.

Ok. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...